افزونه FalnicNotify در CRM

دسته بندی ها :
افزونه FalnicNotify در CRM

افزونه FalnicNotify در CRM. در بعضی مواقع کاربر در قسمت‌های دیگر از نرم افزار سی آر ام مشغول انجام کاری است و متوجه دریافت فعالیت, ایمیل و … نمی‌شود، بنابراین ممکن است کاربر به موقع فعالیت های میز کار خود را انجام ندهد. از این پس با استفاده از افزونه FalnicNotify که در زیر به توضیحات بیشتر میپردازیم, این مشکل برطرف شده است.

این افزونه به جهت اطلاع رسانی هر چه بهتر در  CRM ایجاد گردیده است. این افزونه در ۳ حالت زیر کار می‌کند و در حال حاضر در حال توسعه است:

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی از مطالب مرتبط:

نکات مهم در انتخاب و خرید کارت PCIe

چگونه موجودیت ها را به Quick Form در MSCRM اضافه کنیم؟

تعریف دیالوگ و گردش کار فرزند در CRM

قابلیت Alternative Key در CRM 2016 و کاربرد آن

نحوه‎ اضافه کردن آیکون به ستون‌ها در CRM

۱. در صورت ارجاع شدن یک فعالیت جدید به میز کار یک شخص، این افزونه به صورت خودکار یک پاپ آپ نمایش می دهد تا کاربر متوجه وجود یک فعالیت جدید گردد.
۲. در صورت دریافت یک ایمیل جدید، این افزونه به صورت خودکار یک پاپ آپ برای اطلاع کاربر از دریافت ایمیل گردد.

۳. در صورت دریافت یک تماس جدید، این افزونه به صورت خودکار یک پاپ آپ برای اطلاع رسانی به کاربر نمایش می دهد.
قسمت سوم در حال توسعه و بهبود می باشد بدین گونه که در صورت دریافت یک تماس پاسخ داده نشده یک پاپ آپ برای اطلاع به کاربر باز گردد و یک دکمه به جهت برقراری تماس بر روی این پاپ آپ قرار دارد تا کاربر بتواند براحتی با مشتری تماس بگیرد.

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉