نحوه‎ اضافه کردن آیکون به ستون‌ها در CRM

دسته بندی ها :
نحوه‎ اضافه کردن آیکون به ستون‌ها در CRM

 

نحوه‎ اضافه کردن آیکون به ستون‌ها در CRM در مایکروسافت داینامیک crm شما می‌توانید آیکون و tooltip را به نمای grid ستون‌ها اضافه کنید. که این نشان‌گرهای تصویری در نماها کمک بسیاری به تحلیل و یافتن موارد می‌کند.

در مثال زیر نحوه‌ی اضافه کردن آیکن به ستون ها را در CRM به شما آموزش می‌دهیم. با ما همراه باشید:

قصد داریم برای ستون priority در موجودیت case، نشانگر تصویری اضافه کنیم.

۱- ابتدا سه تصویر با رنگ قرمز، سبز و زرد با فرمت PNG و سایز ۱۶*۱۶ پیدا کنید.

۲- یک web resource با فرمت PNG مانند تصویر زیر ایجاد کنید.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی از مطالب مرتبط:

درباره Zoho CRM بیشتر بدانید

چگونه صفر شماره موبایل را به اکسل اضافه کنیم؟

چگونه داشبوردهای سیستمی را در CRM ویرایش کنیم؟

 تنظیم سایز کاغذ کپی به A4 در پرینتر HP 125nw

چگونه موجودیت ها را به Quick Form در MSCRM اضافه کنیم؟

۳- مرحله‌ی ۲ را برای هر سه رنگ انجام دهید.

۴- حال JavaScript web resource با تابع زیر ایجاد کنید.

اضافه کردن آیکون به ستون‌ها در CRM

۵- نمایی را که دوست دارید آیکن ها در آن نمایش داده شود را انتخاب کنید. برای این مثال از نمای “My Active Cases” استفاده می‌کنیم.

پیشنهاد مطالعه

۶- ستون Priority را انتخاب و روی “Change Properties” کلیک کنید.

۷- JavaScript web resource و نام تابع را مشخص کنید.

نحوه‎ اضافه کردن آیکون به ستون‌ها در CRM

۸- تمام موارد را publish کنید. حال به نمای “My Active cases” و نتیجه را بررسی کنید.

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉