موجودیت Feedback در Dynamics CRM 2016 /365

دسته بندی ها :
موجودیت Feedback در Dynamics CRM 2016 /365

 

موجودیت Feedback با استفاده از موجودیت Feedback در CRM که در آپدیت ۱ نسخه CRM 2016 و Dynamics 365 اضافه شده است، شما می‌توانید برای موجودیت‌های خود و رکوردهایشان بازخورد (Feedback) و رتبه بندی (Rating) ثبت کنید که در سناریوهای فروش برای ارزیابی محصولات و ارزیابی پشتیانی و ارائه خدمات به مشترکین کاربرد بسیاری دارد. شرکت توسعه شبکه آداکاین نرم افزار CRM را برای استفاده شرکت‌های ایرانی بومی‌سازی کرده است. برای مشاوره و خرید crm مایکروسافت می‌توانید با شماره ۵۴۵۹۱۹۸۳ تماس بگیرید.

برای استفاده از این قابلیت، ابتدا باید آن را برای موجودیت مدنظر فعال کرد که برای این کار از طریق Customization و انتخاب موجودیت مورد نظر و بعد از طریق قسمت Communication & Collaboration گزینه Feedback را انتخاب می‌کنیم.

نکته: به خاطر داشته باشید که در صورت فعال کردن Feedback برای یک موجودیت، امکان غیرفعال کردن آن برای دفعه بعدی، وجود ندارد.
مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی از مطالب مرتبط:

تمرکز اچ پی در CES 2016 بر روی واقعیت مجازی

قابلیت ویرایش در Grid یا Editable Grid در CRM

نحوه جستجوی پیشرفته در Microsoft Dynamics CRM

دلایل شناسایی نشدن کارتریج در پرینتر

قابلیت جدید Perform Action در Processها در Dynamics CRM 2016

فیلدهایی که در فرم Feedback بطور پیش فرض وجود دارد به شرح زیر است:

Title: عنوان Feedback

Regarding: رکوردی که این Feedback برای آن ایجاد می‌شود.

Source: مشخص کردن منبع این Feedback

Comments: نوشتن توضیح بیشتر

.

Rating: برای ثبت امتیازدهی و نمره دهی که یک عدد است.

Minimum Rating and Maximum Rating: برای مشخص کردن حداقل و حداکثر عدد امتیازدهی

Normalized Rating : این فیلد به طور خودکار محاسبه می‌شود و از فرمول زیر برای محاسبه استفاده می‌کند.

Normalized Rating = (Rating – Minimum Rating)/ (Maximum Rating – Minimum Rating)

البته شما می‌توانید این فرمول را از طریق Customization تغییر دهید.

پس از فعال‌سازی Feedback با رفتن به Customization و ویرایش فرم موجودیتی که Feedback را برای آن فعال کرده بودید، می‌توانید Subgrid آن را به فرم خود اضافه کنید.

بعد از این کار و Publish کردن تغییرات، می‌توانید از طریق زیر یک feedback جدید برای رکورد خود ایجاد کنید.

پیشنهاد مطالعه

ابتدا رکورد خود را انتخاب و باز کنید و سپس از طریق موارد بیشتر مربوط به رکورد، گزینه feedback را انتخاب کنید.

بعد از این برای دیدن رتبه مربوط به آن رکورد، ابتدا یک فیلد از نوع Whole Number و Rollup ایجاد و فرمول خود (برای مثال Total Feedback) را برای این فیلد بنویسید و بعد آن فیلد را داخل فرم قرار دهید.

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉