قابلیت جدید Perform Action در Processها در Dynamics CRM 2016

دسته بندی ها :
قابلیت جدید Perform Action در Processها در Dynamics CRM 2016

 

قابلیت جدید Perform Action یکی از قابلیت‌های جدیدی که در نسخه ۲۰۱۶ مایکروسافت داینامیک crm می‌توان به آن اشاره کرد و از آن بهره برد، امکان افزودن و اجرای Action در Workflow، Dialog و Actionها است. از طریق این قسمت شما می‌توانید یک Action پیش فرض یا یک Action کاملا سفارشی را در هر جایی از فرآیند خود فراخوانی و اجرا کنید.

با انتخاب این قسمت شما می‌توانید دو طبقه بندی از Actionها را مشاهده کنید.

  • Process Actions: شامل Actionهایی است که کاربر تعریف کرده است
  • Command Actions: شامل Action(Command)هایی است که بطور پیش فرض در سیستم وجود دارد.

با انتخاب هرکدام از این Actionها شما می‌توانید تنظیمات مربوط به آن را انجام داده و بر روی موجودیت خود آن را اجرا کنید.

پیشنهاد مطالعه
مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی از مطالب مرتبط:

چگونه در CRM یک اعلان به داشبورد اضافه کنیم؟

تنظیمات Activity Feed در نرم افزار Microsoft CRM

قابلیت‌های اضافه شده به Microsoft Dynamics CRM 2016

تعریف دیالوگ و گردش کار فرزند در CRM

چگونه موجودیت ها را به Quick Form در MSCRM اضافه کنیم؟

قابلیت جدید Perform Action در ضمن پس از انتخاب Action مورد نظر خود، در فیلد Entity می‌توانید موجودیت مربوط به آن را ببینید و یا از لیست در صورت وجود چندتا، آن را انتخاب کنید و پس از آن با کلیک کردن بروی دکمه Set Properties تنظیمات آن Action را انجام دهید.

 

  • ADD TO QUEUE: افزودن یک آیتم به صف
  • ADD USER TO RECORD TEAM: افزودن یک کاربر به لیست Team Access
  • REMOVE USER FROM RECORD TEAM: حذف یک کاربر از لیست Team Access
  • REVISE: بازبینی پیش فاکتور (پیشنهاد قیمت)
  • SET PROCESS: تنظیم یک Business Process Flow برای یک رکورد مشخص

 

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉