معرفی ۷ لپ تاپ برتر گیمینگ به مناسبت روز جهانی بازی‌های کامپیوتری

دسته بندی ها :
معرفی ۷ لپ تاپ برتر گیمینگ به مناسبت روز جهانی بازی‌های کامپیوتری

خرید یک کالا همچون لپ تاپ‌ گیمینگ، آن هم در میان انبوهی از برندها و مدل‌ها، در صورتی که به درستی راهنمایی و مشاوره در اختیار نداشته باشید، کار نسبتاً وقت گیر و خسته کننده‌ای خواهد بود. حال در این مقاله به مناسبت روز جهانی بازی های کامپیوتری به معرفی لپ تاپ های برتر گیمینگ سال می‌پردازیم تا به راحتی بتوانید در میان آنها انتخاب مناسب‌تری داشته باشید. در ادامه با توسعه شبکه آداکهمراه باشید:

لپ تاپ قدرتمند Omen HP 17T

Cpu : CI7 SL 7700HQ 7 Gen
Ram : 16GiG DDR4 2400
HDD : 1TB / 2TB
SSD : 128GiG M.2 / 500GiG / 512GiG M.2
LED : 17″ QHD
VGA : GEFORCE GTX 1070

 لپ تاپ های برتر گیمینگ سری Omen ساخت شرکت اچ پی از محصولات حرفه‌ای این شرکت هستند که سخت‌افزارهای قوی و امکانات متعدد، آن‌ها را در رده‌ی کاربری مخصوص بازی قرار می‌دهد. یکی از مدل‌های این سری «Omen 17T-W273» است و همان‌طور که از عدد ۱۷ در نامش پیداست، یک لپ تاپ ۱۷اینچی است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۷ اینچی با پنل IPS و وضوح  ۴K بوده و برای بازی بسیار مناسب است.

این لپ تاپ های برتر گیمینگ در مقایسه با سایر لپ تاپ‌های مخصوص بازی، بدنه‌ی باریک‌تر و وزن سبک‌تری دارد. کیبورد جزیره‌ای با نور پس‌زمینه، تاچ‌پد یک‌تکه‌ی بزرگ با حساسیت بالا و تنوع خوب پورت‌ها از امکانات این محصول هستند. گفتنیست که در این لپ تاپ از پورت های جدیدUSB Type-C  و DisplayPort  وجود ندارد.

از نظر سخت افزاری این لپ تاپ دارای پردازنده قدرتمند اینتل مدل Core i7 7700HQ ، پردازنده‌ی گرافیکی GeForce GTX 1070، ۸ گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی و ۱۶ گیگابایت رم از نوع DDR4 است. حافظه داخلی این لپ تاپ هم  ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD است. همچنین از نظر شارژدهی نیز دارای باتری شش سلولی با ظرفیت ۶۲ وات‌ساعت است که تا ۵ ساعت شارژدهی این لپ تاپ را فراهم می‌کند. این لپ تاپ یکی از بهترین و پر قدرت‌ترین لپ تاپ های گیمینگ حال حاضر است.

لپ تاپ Asus ROG Strix GL502

Cpu : CI7 SL 7700HQ 7 Gen
Ram : 16GiG DDR4 2400
HDD : 1TB
SSD : 128GiG  / ۲۵۶GiG
VGA : GEFORCE GTX 1060 / 1070
LED : 15.6″ FHD

لپ تاپ Asus Strix GL502 ممکن است طراحی خلاقانه‌ای نداشته باشد. اما استفاده از ترکیب رنگ‌های قرمز و مشکی در این لپ تاپ حس جدیدی به گیمر می‌دهد.  ROG Strix GL502 در قالب جمع و جور و سبک وزن خود از آخرین پردازنده نسل ششم Intel و کارت گرافیک مستقل NVIDIA GeForce GTX بهره می‌برد. کاربران با Strix GL502 می‌‌توانند در هر مکانی از پیشرفته ترین و سنگین‌ترین بازی ها لذت ببرند.

جدیدترین سخت افزارهای به کار رفته در این لپ تاپ برای انجام بازی‌های سنگین یا انجام همزمان کارهایی مانند پخش زنده و ویرایش ویدیو بسیار کارآمد و قوی عمل می‌کنند.

لپ تاپ های برتر گیمینگROG Strix GL502 با ضخامت تنها ۳۰.۱ میلی متر و وزن سبک ۲.۳ کیلوگرم از قابلیت حمل بسیار بالایی برخوردار است و به سادگی در کوله پشتی یا کیف شما جا می‌گیرد و می‌توانید از این لپ تاپ در هر مکانی برای بازی های خود استفاده کنید!

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

لپ تاپ Razer Blade

Cpu : CI7 SL 6700HQ 7 Gen
Ram : 16GiG DDR4 2400
HDD : 1TB SSD PCIe
SSD : 256GiG
VGA : GEFORCE GTX 1060 / 1070
LED : 14″ QHD Touch

لپ ‎تاپ Razer Blade بهترین و قدرتمندترین محصول گیمینگ قابل حمل حال حاضر جهان است. با وزنی کمتر از ۱۹۰۰ گرم این محصول سبکی معادل الترابوک‎های ۱۵ اینچی دارد که از لحاظ قدرت و کلاس کاری قابل قیاس با این محصول نیستند. کافی است وزن و عملکرد محصولات گیمنگ هم‎رده را به صورت اجمالی مورد بررسی قرار دهید تا شاهکار ۱۴ اینچی ریز ربلید شما را شیفته خود سازد.

لپ‎تاپ ۱۴ اینچی نسل جدید Razer Blade توزان کامل قدرت و قابلیت حمل را در محصولی گیمینگ به اوج رسانده است. جدیدترین پردازنده چهار هسته‎‌ای قدرتمند شرکت اینتل (نسل هفتم) همراه با عملکردی سریعتر، روان‎تر و جزئیات بیشتر در اجرای بی‎‌نقص برترین بازی‎های روز دنیا با پردازنده پرتوان NVIDIA® GeForce® GTX 1060، مانیتور جذاب مات با رزولوشن Full HD، واقعیت مجازی یکپارچه گیرا برای شکستن مرزهای واقعیت، برترین عملکرد با ۱۶ گیگابایت حافظه RAM دو کاناله، ۵۱۲ گیگابایت حافظه بسیار پرسرعت SSD از جدیدترین نسل حافظه‎‌های خشک PCIe و تکنولوژی Killer Networking اجزای حیاتی Razer Blade را تشکیل می‌‎دهد. تمامی این توانایی و قدرت در بدنه‌‎ای بسیار باکیفیت آلومنیومی تنها با ضخامت ۱.۷۹ سانتی‎متر و وزن بسیار سبک گنجانده شده‌‎اند تا سبب شوند که Razer Blade یکی از برترین لپ‎تاپ‎های کلاس خود باشد.

به مناسبت روز جهانی قانون کپی رایت

راهنمای خرید باتری لپ تاپ

معرفی امن ترین و بهترین نرم افزار FTP Server

معرفی انواع سوئیچ سیسکو ۳۷۵۰

لپ تاپ Alienware 13 R3

Cpu : CI7 / CI5
Ram : 16GiG DDR4 2400 / 8GiG DDR4 2400
HDD : –
SSD : 180GiG / 512GiG
VGA : GEFORCE GTX 1060
LED : 13.3″ HD / QHD /  Touch

برخلاف طراحی اندازه‌ی بسیاری از لپ تاپ‌ها، لپ تاپ Alienware 13 R3 با طراحی لولا‌های رو به جلو در صفحه‌ی نمایش ویژ‌گی‌های خاصی را به این لپ تاپ اضافه کرده است. یکی از همین ویژگی‌های خاص قرار دادن هیت ‌سینک در پشت صفحه نمایش است که معمولا این قطعه در زیر صفحه کلید قرار می‌گیرد.

این امر باعث شده است که شاسی لپ تاپ کمی نازک‌تر شود. متاسفانه، این بدان معناست که شما به سختی می‌توانید کیفی مناسب با سایز و اندازه‌ی لپ تاپ Alienware 13 R3 پیدا کنید. البته می‌توانید از کیف‌های لپ تاپ‌های ۱۵ اینچی برای حمل Alienware 13 R3 استفاده کنید.

این‌ موارد در مقابل‌ عملکرد چشمگیر CPU چهار هسته‌ای H-Class لپ تاپ و یا استفاده از تمامی ویژگی‌های خاص کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1060 در یک صفحه نمایش OLED لمسی که در نوع بسیار جذاب و دیدنی است، معایب محسوب نمی‌شوند.

وسعت رنگ و چگالی تصویر این لپ تاپ عملاْ کمتر در لپ تاپ‌‌های موجود دیگر در بازار مشاهده می‌شود.

لپ تاپ Gigabyte Aero 14

Cpu: CI7
Ram: 16GiG DDR4 2400 / 32GiG DDR4 2400
HDD: –
SSD: 1tbGiG / 512GiG
VGA: GEFORCE GTX 1060
LED: 14″ QHD IPs

در جریان کامپیوتکس ۲۰۱۶، شرکت گیگابایت، از لپتاپ گیمینگ Aero 14 رونمایی کرد که با داشتن تجهیزات سخت افزاری قدرتمند برای گیمینگ بسیار مناسب است.

این لپ تاپ دارای  CPU نسل هفت Intel Core i7، کارت گرافیک Nvidia Pascal-series GPU و رزولوشن صفحه نمایش که با کیفیت ۱۰۸۰p  است. همچنین از مزیت‌های طراحی بسیار سبک و نازک و همچنین کارایی و عمکلرد عالی لپ ‌تاپ نمی‌توان غافل شد. عمر این لپ تاپ در حدود ۳ ساعت و ۳۸ دقیقه است. ضمناْ برای اینکه شما زاویه‌ی دید خوبی داشته باشید و به آسانی ببینید شرکت Gigabyte از لولای ۱۹۰ درجه در پنل صفحه نمایش ل ‌تاپ استفاده کرده است.

 

لپ تاپ Acer Predator 17 X

Cpu: CI7
Ram: 32 GiG DDR4 2400
HDD: –
SSD:  ۵۱۲GiG
VGA: GEFORCE GTX 980
LED: 17 inch 4K

لپ تاپ های برتر گیمینگ The Predator 17 X یکی از بهترین لپ تاپ‌هایی است که می‌توانید در منازل خود از آن استفاده کنید. همچنین از نظر قدرت پردازشی نیز می‌توان از آن برای بازی نیز استفاده کرد. به طور مثال استفاده از کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 980 به عنوان پایه‌ی ساخته‌ شده‌ی ماشین و اجرای بازی‌ها در کیفیت ۴k توسط بعضی ازکانفیگ‌های لپ تاپ از ویژگی‌های گیمینگ این دستگاه به شمار می‌آید.

از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به دارا بودن قابلیت G-Sync، پورت های به اندازه، پردازنده گرافیکی Predator 17X اشاره کرد. جالب است بدانی این لپ تاپ بسیار کم صدا است.

لپ تاپ Dell Inspiron 15 Gaming

Cpu: CI7 / CI5
Ram: 8GiG DDR4 2400 / 16GiG DDR4 2400
HDD: 1TB / 1TBSSHD + 8GB
SSD: 128GiG
VGA: GEFORCE GTX 1050 / 1050 TI
LED: 15.6″ FHD / UHD

یکی از بهترین لپ تاپ‌ها در میان لپ تاپ‌های گران قیمت و کانفیگ‌های حرفه‌ای، لپ تاپ Dell Inspiron 15 Gaming است. سری لپ تاپ‌های Inspiron دل جزو پر فروش‌ترین لپ تاپ‌های دل محسوب می‌شوند. این لپ تاپ‌ها از نظر ظاهری تغییرات بسیاری داشته‌اند اما از نظر سخت افزاری همیشه ثابت بوده و برای کاربران خانگی و اداری بسیار مناسب هستند.

لپ تاپ Inspiron 15 Gaming از نظر ظاهری بسیار جلب توجه می‌کند. از نظر باتری نیز بسیار قدتمند بوده و مدت طولانی شارژ نگه می‌دارد و لپ تاپی مقرون به صرفه است.

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉