معرفی دو مدل لپ تاپ اچ پی با صدای Bang & Olufsen

دسته بندی ها :
معرفی دو مدل لپ تاپ اچ پی با صدای Bang & Olufsen

با تصاحب شرکت Beats Audio توسط اپل، شرکت اچ پی که تا به حال از محصولات این شرکت در ساخت لپ تاپ‌های خود استفاده می‌کرد، تصمیم به همکاری با شرکت تجهیزات صوتی Bang & Olufsen برای ارائه ی صدایی با کیفیت بالا به مشتریان خود کرد. در پی همکاری اچ پی با شرکت تجهیزات صوتی Bang & Olufsen این شرکت دو مدل لپ تاپ خود با نام های اچی پی پاویلیون ۱۵ و اچ پی اومن را با تجهیزات صوتی B&O به بازار عرضه کرد.

تکنولوژی Bang & Olufsen

برخلاف باورهای عمومی، B&O شرکتی لوکس تر از بیتس است، بنابراین چنین قراردادی یک قدم به جلو برای اچ پی به شمار می رود.

این کنترل پنل به کاربران امکان اعمال تنظیمات دستی و یا پیش فرض را می‌دهد. مدل پاویلیون ساخته شده با تکنولوژی B&O با یک طراحی جدید و یک صفحه نمایش Full-HD به همراه پردازنده های نسل پنجم اینتل ارائه شده.

این لپ تاپ، مخصوص گیمرهای حرفه ای است و از ویژگی های سخت افزاری آن گرافیک Nvidia GTX 960m 4GB به همراه پردازنده ی اینتل ۴ هسته ای Corei7 می باشد.

 

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی مطالب مرتبط:

لپ تاپ اچ پی ZBook x2 بهترین انتخاب برای گرافیست‌ ها

جدیدترین لپ تاپ‌های اچ پی با پردازنده رایزن پرو معرفی شد

لپ تاپ اچ پی ZBook x2 بهترین انتخاب برای گرافیست‌ ها

معرفی مدل جدید لپ تاپ اچ پی از سری Envy

آموزش پاک کردن کش مرورگر در کامپیوتر و لپ تاپ

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉