معرفی مدل جدید لپ تاپ اچ پی از سری Envy

دسته بندی ها :
معرفی مدل جدید لپ تاپ اچ پی از سری Envy

شرکت اچ پی به تازگی مدل ۱۷ اینچی از لپ تاپ‌ های خوش ساخت و پرقدرت سری Envy خود را به بازار عرضه کرد. نکته ی قابل توجه و هیجان انگیز این سری از لپ تاپ‌های اچ پی، قابلیت انعطاف پذیری آن در پیکربندی است که به شما امکانات مناسب و سخت افزار قوی در کنار ظاهری شکیل ارایه می دهد.

در این سری تنها نقاطی که شما پلاستیک مات و تیره رنگ را به خوبی مشاهده می کنید. قاب دور صفحه نمایش، لولاها و باتری که در زیر دستگاه قرار دارند است. بلندگوهای به کار رفته در این مدل از تکنولوژی جدید صوتی bang & olufsen استفاده نموده که دارای کیفیت بسیار قابل قبولی می باشد.

مزایای مدل های ۱۵ و ۱۷ اینچی Envy

از مزایای مدل های ۱۵ و ۱۷ اینچی Envy اچ پی این است که هر دو دارای کلیدهای Num-Pad هستند. که به سرعت تایپ کمک فراوانی می‌کند، و نسخه‌ی اینتل آنها شامل اسکنر اثر انگشت نیز می باشد.
در مجموع می‌ توان گفت این دستگاه انتخاب مناسبی برای دانشجوها، کارمندان و تمامی افرادی است که به دنبال محصولی با کیفیت ساخت بالا و پرقدرت در کنار ظاهری شکیل می باشند. ویژگی منحصر به فرد انعطاف پذیری پیکربندی این سری به شما امکان می دهد تا با پیکربندی آن براساس نیازهای خود صاحب یک لپ تاپ شوید که پاسخگوی نیازتان باشد.

 

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی مطالب مرتبط:

معرفی میکروسرور جدید نسل ۱۰ اچ‌ پی

جدیدترین لپ تاپ‌های تجاری اچ پی معرفی شدند

اچ پی در CES 2018 از کروم باکس G2 رونمایی کرد

آموزش پاک کردن کش مرورگر در کامپیوتر و لپ تاپ

پاک کردن تمام اطلاعات لپ تاپ بدون بازگشت

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉