علت روشن نشدن پرینتر hp

دسته بندی ها :
علت روشن نشدن پرینتر hp

مشکلات پرینتر hp؛ علت روشن نشدن چاپگر

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام چاپ یک سند یا برگه، پرینتر روشن نشود و دستور پرینتی را نپذیرد. فرض کنید این مشکل زمانی اتفاق بیوفتد که شما عجله دارید و هیچ راهی برای شما باقی نمانده! در این مواقع چه می‌کنید؟

روشن نشدن پرینتر یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای هرکاربری رخ دهد. دلایل مختلفی نیز می‌تواند علت روشن نشدن پرینتر باشد که از مهم‌ترین آن می‌توان به استفاده بیش از حد از پرینتر اشاره کرد.. برای بررسی این مورد می توانید از خدمات شارژ کارتریج توسعه شبکه آداکاستفاده کنید.

دکمه روشن و خاموش پرینتر اچ پی را بار‌ها بار‌ها فشرده‌اید، اما دستگاه روشن نمی‌شود، در چنین شرایطی، راه‌هایی وجود دارد که شما با امتحان کردن آن‌ها، به راحتی می‌توانید این مشکل را حل نمائید. در اولین قدم پریز برق را بررسی کنید و از وجود جریان برق در آن اطمینان حاصل کنید. حالا نوبت بررسی کردن کابل پرینتر رسیده است، کابل برق را از پرینتر جدا کنید، سپس انتهای سیم برق را نیز از محافظ بکشید، اگر پرینتر شما آداپتور دارد، از آن‌ هم سیم برق را جدا کنید. سپس بعد از گذشت دقایقی، دوباره سیم برق را به آداپتور متصل کنید.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

برخی از مطالب مرتبط:

آپدیت فریمور پرینتر HP M605 با فلش مموری + ویدئو

چگونه پرینتر HP M125nw را به صورت وایرلس نصب کنیم؟

نکات ضروری و مهم برای خرید کارتریج جوهری مناسب پرینتر

چگونه مشکل عدم شناسایی پرینتر در شبکه را برطرف کنیم؟

پیغام Access Denied هنگام اشتراک گذاری پرینتر در شبکه

علت روشن نشدن چاپگر

بررسی اتصالات برق پرینتر

پرینتر hp؛ علت روشن نشدن بعد از اتصال سیم برق به آداپتور، کابل برق را نیز به پرینتر متصل کنید، اکنون باید دوشاخه پرینتر را به پریزی که از، وجود جریان برق در آن اطمینان دارید، وصل کنید. محافظ برق، با اینکه از دستگاه شما در برابر بالا و پایین شدن جریان برق محافظت میکند، اما ممکن است برق و انرژی کافی برای پرینتر شما را فراهم نکند.

بعد از انجام دادن تمام این مراحل، دوباره دکمه power را فشار دهید، اگر پرینتر روشن نشد باید به سراغ منبع تغذیه دستگاه رفته و آن را بررسی کنید. پرینتر اچ پی برای عملکرد درست ، به منبع تغذیه قوی و مقدار مشخصی از برق نیاز دارد. برای جلوگیری از بالا و پایین شدن شدت برق، از منبع تغذیه مناسب و کابل مخصوص پرینتر خودتان استفاده کنید.

بررسی منبع تغذیه پرینتر

اگر برای پرینتر از آداپتور و منبع جداگانه‌ای استفاده می‌کنید، اطلاعاتی که در پشت منبع تغذیه نوشته شده است را، با مشخصات ولتاژ و آمپر پرینتر چک کنید. این مشخصات در پشت دستگاه قرار گرفته‌اند و باید با یکدیگر هماهنگی کامل داشته باشند. کابلی که به پرینتر متصل کرده‌اید، باید از نظر ظاهری و رنگ با پورت ورودی پرینتر اچ پی همخوانی کامل داشته باشد. در صورتی که برای نصب، راه اندازی، تنظیمات و کار با پرینتر، پلاتر و اسکنر خود مشکل دارید. می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید تا آنها از راه دور مشکل را برطرف کنند.
جهت مشاوره و تماس با کارشناس فنی می‌توانید از خط ثابت با شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۱۸۴۳ تماس بگیرید.
از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰پاسخگوی شما هستیم.

بررسی و تعمیر بورد پرینتر

اگر تمام این روش ها را بررسی کردید و به نتیجه نرسیدید و همچنان پرینتر روشن نمی شود، ممکن است روشن نشدن چاپگر شما به دلیل خراب شدن بورد فرمتر دستگاه باشد. البته تعمیر این بورد باید حتما توسط متخصص تعمیر پرینتر صورت بگیرد، اگر چراغ های LED روی پرینتر روشن می شود اما پرینتر کار نمی کند احتمال تعمیر بورد آن بیشتر است در غیر این صورت به احتمال زیاد باید بورد پرینتر خود را تعویض کنید. برای این کار می توانید با کلیک روی لینک تعمیر پرینتر در محل از واحد تخصصی تعمیر پرینتر توسعه شبکه آداککمک بگیرید تا کارشناسان پرینتر شما را مورد بررسی قرار بدهنذ.

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉