بررسی تخصصی سرور HPE ProLiant DL560 Gen10

دسته بندی ها :
بررسی تخصصی سرور HPE ProLiant DL560 Gen10

 

بررسی تخصصی سرور HPE ProLiant DL560 Gen10  هنگام استعلام قیمت سرور متوجه وجود سرورهای مختلف در بازه‌های قیمتی مختلف خواهید بود و ممکن است انتخاب برای شما دشوار باشد. یکی از سرورهایی که طرفداران زیادی در بازار دارد سرورهای سری proliant است. سری proliant از نظر کیفیت، قیمت و ویژگی‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از بهترین‌ها محسوب می‌شوند. در ادامه بررسی‌های تخصصی سرورهای نسل ۱۰ اچ پی، در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی سرور HPE ProLiant DL560 Gen10 بپردازیم. با ما همراه باشید …

سرور HPE ProLiant DL560 Gen10 در حجم کم، امکانات زیادی را فراهم می‌کند، یعنی در اصطلاح Dense بالایی دارد، بسیار ارتقاپذیر است و سروری مناسب برای اپلیکیشن‌های دیتاسنتری و مجازی سازی است. این سرور ۴ پردازنده‌ای کارایی، قابلیت اطمینان و ارتقاپذیری بالایی دارد که همگی در دو یونیت فراهم است.

.

سرور HPE ProLiant DL560 Gen10 از نسل اوا و دوم پردازنده‌های Intel Xeon Scalable پشتیبانی می‌کند و قدرت پردازشی بالاتر، ۶ ترابایت حافظه سریع‌تر به اضافه ۸ اسلات PCIe 3.0 برای I/O دارد. هوشمندی و سادگی در مدیریت نیز با نرم‌‌افزارهای HPE OneView و HPE iLO 5 میسر شده است.

با ارایه نسل دوم پردازنده Intel Xeon Scalable، در سرورهای نسل ۱۰ اچ پی نیز شاهد ارتقاهای هیجان انگیزی هستیم. مثلا سرور اچ پی DL560 G10 از ۶ ترابایت حافطه با سرعت ۲۹۳۳ پشتیبانی می‌کند.

سرور HPE ProLiant DL560 Gen10 برای حجم‌های کاری Business Critical، مجازی سازی، سرور Consolidation، دیتابیس، پردازش کسب‌وکار (Business Processing) و اپلیکیشن‌های Data-Intensive که نیاز به ۴ پردازنده دارند، یعنی جایی که فضای دیتاسنتر و کاراییِ مناسب، اولویت است، ایده‌آل است.

ویژگی‌های جدید

.

  • پشتیبانی از پردازنده های نسل دوم Intel Xeon Scalable
  • پشتیبانی از حافطه های DDR4 با سرعت ۲۹۳۳ با ظرفیتی بین ۱ تا ۴.۵ ترابایت به ازای هر سوکت
  • ارایه SKUهای Segment optimized processor برای پشتیبانی از پسوندهای Y و N و V و S.
  • ارایه HPE DL5x0 Gen10 CPU Version 2 Mezzanine Board Kit جدید برای پشتیبانی از پردازنده ای 2nd generation Intel Xeon Scalable
  • ارایه HPE Smart Storage Hybrid Capacitor برای کنترلرهای Performance RAID
  • بهبود ویژگی های امنیتی iLO مانند Server Configuration Lock و  iLO Security Dashboard و Workload Performance Advisor
  • پشتیبانی از ۲۴ اسلات NVDIMM با ظرفیت ۱۶ گیگابایت (ظرفیت دوبرابری نسبت به نسل اول HPE NVDIMMها). یعنی در کل ۳۸۴ گیگابایت
  • پشتیبانی از پردازنده جدید نسل اول Intel Xeon Gold 6143 و Intel Xeon Platinum 8165 که از تکنولوژی Core Boosting پشتیبانی می‌کند.
  • امکانات بیشتر در هارد درایوها و NICها

ویژگی‌ها

  • پشتیبانی از پردازنده‌هایIntel Xeon Scalable با ظرفیت ۴ پردازنده و تعداد هسته‌های ۴ تا ۱۱۲ هسته.
  • پشتیبانی از دو برابر تعداد درایوهای NVMe نسبت به نسل ۹ یعنی HPE DL560 G9 از ۶ درایو NVMe پشتیبانی می‌کند ولی HPE DL560 G10 از ۱۲ درایو یعنی ۱۲/۶=۲ یا همان ۱۰۰ درصد افزایش
  • پشتیبانی از ماژول‌های حافظه HPE DDR4 SmartMemory با سرعت ۲۶۶۶ MT/s که در واقع رم‌های جدید اچ پی هستند و باعث افزایش کارایی در حجم‌های کاری Memory-intensive Application (حافظه‌محور) می‌شود.

 

بررسی سخت افزاری

پردازنده

ویژگی Density، ویژگی کلیدی سرور HPE DL560 Gen10 است یعنی امکان پردازش با ۴ پردازنده را در فضایی ۲ یونیته فراهم می‌کند. با پشتیبانی از حداکثر ۴ پردازنده اینتل زئون از نوع پلاتینوم ( سری ۸۱۰۰ – Platinum) و گلد (سری ۶۱۰۰ و ۵۱۰۰ – Gold)، نسبت به نسل قبلی، باعث افزایش کارایی پردازشی و Performance Gain به میزان ۶۸ درصد و افزایش تعداد هسته‌ها به میزان ۲۷ درصد می‌شود. افزایش کارایی در پردازنده‌های نسل اول Intel Xeon Platinum در مقایسه با پردازنده‌های نسل قبل یعنی E5-4600 v4 مشهود است و در واقع پردازنده‌های نسل اول Intel Xeon Platinum با نسل قبلی یعنی E5-4600 v4 مقایسه شده است. حال که از نسل دوم پردازنده های Intel Xeon Scalable پشتیبانی می شود، افزایش ۶۰ درصدی کارایی را در مقایسه با نسل ۹ شاهد هستیم. (مقایسه بین Intel Xeon Platinum 8280 و E5-4699 v4 انجام شده است)

.

با پشتیبانی از نسل دوم پردازنده های Scalable و پشتیبانی از رم های ۲۹۳۳، افزایش ۷ تا ۱۱ درصدی در کارایی هسته نسبت به نسل اول فراهم می شود.

از آنجاییکه سرور HPE DL560 Gen10 دارای سینی پردازنده (Processor Tray) است، این امکان را برایتان فراهم می‌کند که در صورت نیاز بتوانید بین دو تا چهار پردازنده را به پلت‌فرم سروری خود اضافه کنید. در نتیجه تنها برای نیاز خود هزینه پرداخت می‌کنید و در ابتدای خرید سرور و تجهیزات خود، هزینه‌ای بابت چیزی که به آن نیاز ندارید، پرداخت نخواهید کرد. پس قابلیت انعطاف پذیری در سرورهای نسل ۱۰ اچ پی، قابل توجه است. در بحث انعطاف پذیری می‌توان Drive Cageهایی که از ۲۴ SFF SAS/SATA و ۱۲ NVMe  پشتیبانی می‌کنند، را نام می‌بریم.

.

راهکار دیگری که اچ پی برای افزایش کارایی حجم کاری ارایه داده، تکنولوژی نوآورانه Intelligent System Tuning است که خود شامل ۳ تکنولوژی زیر است:

  1. از پروفایل‌های کاستومایزشده برای تنظیم و مدیریت منابع داخلی استفاده می‌کند.
  2. با استفاده از Jitter Smoothing باعث بهبود حجم‌های کاری مانند High Frequency Trading یا HFT می‌شود. درHFT تراکنش‌ها با سرعت بالا اجرا می‌شوند مانند تراکنش‌های بانکی. HFT در واقع پلت‌فرمیست که حجم زیادی از خرید و فروش را در زمان بسیار کم انجام می‌دهد مانند بانک‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و غیره.
  3. کارایی افزوده‌ای را با وجود Core Boosting SKU فراهم می‌کند.

حافظه و رم

سرور HPE DL560 Gen10 از ۴۸ اسلات حافظه و DIMM پشتیبانی می‌کند که ظرفیت ۶ ترابایت و سرعت ۲۶۶۶ MT/s و 2933 MT/s را با وجود رم‌های DDR4 HPE SmartMemory فراهم می‌کند. این رم‌ها بهبود کارایی در حجم کاری و صرفه‌جویی در برق را به همراه کاهش Data Loss و Downtime فراهم می‌کنند. همچنین ویژگی مدیریت خطا (Error Handling) در آنها بهبود یافته است.

.

انواع حافظه‌ای که این سرورها پشتیبانی می‌کنند عبارتند از ماژول‌های (Registerder (RDIMM و (Load-Reduced (LRDIMM و (NVMe (NVDIMM. توجه داشته باشید که ترکیب انواع مختلف حافظه یعنی LRDIMM و RDIMM قابل پشتیبانی نیست.

سرورهای HPE DL560 G10 با پشتیبانی از ۴۸ ماژول ۱۲۸GB LRDIMM می‌تواند ۶ ترابایت حافظه را فراهم کند که این مقدار با حافظه‌های ۳۲ گیگابایتی به ۱.۵ ترابایت تقلیل می‌یابد. ماژول‌های HPE SmartMemory، تست شده و باکیفیت هستند و بالاترین سطح کارایی و پهنای باند را فراهم می‌کنند.

از آنجاییکه سرور HPE DL560 G10 از ماژول‌های حافظه NVDIMM هم پشتیبانی می‌کنند با استفاده از ماژول‌های ۱۶ گیگابایتی در ۲۴ اسلات، ظرفیت ۳۸۴ گیگابایت فراهم می‌شود. (هر پردازنده از ۶ اسلات NVDIMM پشتیبانی می‌کند.)

.

به چند نکته زیر در زمینه حافظه های سرور DL560 G10 توجه کنید:

  • ۲۹۳۳ MT/s DIMM فقط توسط پردازنده های نسل دوم Intel Xeon Scalable شامل 82xx و ۶۲xx و ۵۲xx پشتیبانی می شود.
  • ۲۶۶۶ MT/s DIMM فقط توسط پردازنده های نسل اول Intel Xeon Scalable شامل 81xx و ۶۱xx و ۵۱xx پشتیبانی می شود.
  • SKU های حافظه 2933 MT/s، نرخ انتقال 2933 MT/s را در یک DIMM به ارای هر کانال و 2666 MT/s را در دو DIMM به ارای هر کانال پشتیبانی می کنند.
  • HPE Persistent Memory فقط در پردازنده ای نسل دو پشتیبانی می شود.
  • ترکیب RDIMM و LRDIMM ممکن نیست.
  • حداکثر سرعت حافظه به نوع حافظه، پیکربندی حافظه و مدل پردازنده بستگی دارد.
  • در نسل اول پردازنده ها، پردازنده های دارای پسوند M باید به ازای هر سوکت، ۱.۵ ترابایت حافظه را پشتیبانی کنند.
  • در نسل دوم پردازنده ها، پردازنده های دارای پسوند M یا L باید به ازای هر سوکت، بیش از یک ترابایت حافظه را پشتیبانی کنند.
  • در نسل اول پردازنده ها، به ازای هر پردازنده از ۶ عدد NVDIMM پشتیبانی می شود.
  • NVDIMM ها در پردازنده های نسل دوم پشتیبانی نمی شوند.

در تصویر قبل نسل اول پردازنده ها در نظر گرفته شده و در ادامه می توانید تغییرات به وجود آمده در حافظه را پس از معرفی پردازنده های نسل دوم Intel Xeon Scalable با آن مقایسه کنید.

حافظه‌های پایدار یا Persistent Memory

حافظه‌های HPE Persistent Memory، سطوح بسیار بالایی از کارایی و Data Resiliency را برای دیتابیس‌ها و حجم‌های کاری تحلیلی فراهم می‌کنند. این حافظه‌ها عملیات Application Checkpoint را تا ۲۷ برابر سریع‌تر و عملیات بازیابی یا Restores را تا ۲۰ برابر سریع‌تر انجام می‌دهند. لازم به ذکر است که حافظه‌های پایدار اچ پی، سریع‌ترین حافظه‌های پایدار موجود در بازار در مقیاس TB-Scale هستند.

تکنولوژی حافظه پایدار یا Nonvolatile DIMM، ترکیبی از سرعت و طول عمر DRAM با ذخیره‌سازی پایدار حافظه فلش است که نتیجه آن افزایش کارایی سیستم و قابلیت اطمینان است. این تکنولوژی همچنین Hybrid DIMM نیز نامیده می‌شود و مزایای بسیاری را در زمینه سرعت و کارایی، هزینه و امنیت داده برای اپلیکیشن‌های سرور و استوریج کلاس انترپرایز فراهم می‌کند. همچنین برای شتاب‌بخشی اپلیکیشن‌ها نیز قابل استفاده است.

NVDIMMها برای محیط‌هایی که محاسبات آنها در مقیاس بالاست (hyperscale) ایده‌آل است یعنی محیط‌هایی که بر محاسبه مبنی بر کلود، تحلیل کلان‌داده‌ها، دیتابیس‌های High Performance و همچنین اپلیکیشن‌هایی با زمان تاخیر کم مانند High Frequently Trading یا HFT تمرکز دارند. (HFT در واقع پلت‌فرمیست که حجم زیادی از خرید و فروش را در زمان بسیار کم انجام می‌دهد یعنی تراکنش‌هایی با سرعت بسیار بالا اجرا می‌شوند مانند بانک‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و غیره.)

تا قبل از این، استفاده از رم‌های NVDIMM، تنها در DL سرورهای نسل ۹ سری ۳۰۰ ممکن بود اما با ورود سرورهای نسل ۱۰ اچ پی به بازار، استفاده از آنها در DL سرورهای سری ۵۰۰ هم ممکن شده است. هر سرور به ازای هر پردازنده نسل اول قادر است از ۶ اسلات NVDIMM استفاده کند یعنی سرور HPE DL560 Gen10 می‌تواند حداکثر از ۲۴ اسلات ۱۶ گیگابایتی NVDIMM پشتیبانی کند.

استوریج و ذخیره سازی

سرور HPE DL560 Gen10 از هارد درایوهای SFF با فرمت SAS، SATA و SSD پشتیبانی می‌کند. با توجه به اینکه این سرور نسل ۱۰ اچ پی، قابلیت نصب ۲۴ عدد هارد درایو SFF را دارد و از SAS SSDهایی با ظرفیت ۷.۶۸ ترابایت پشتیبانی می‌کند، می‌تواند حداکثر ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی برابر با ۱۸۴ ترابایت را فراهم کند. اگر از ۲۴ عدد SFF SATA SSD با ظرفیت 3.84 ترابایت استفاده شود. ظرفیت ۹۲ ترابایت را فراهم خواهد کرد.

این سرور نسل ۱۰ اچ پی از ۱۲ عدد SFF NVMe SSD با ظرفیت ۴ ترابایت نیز پشتیبانی می‌کند و در مجموع، ظرفیت ۴۸ ترابایتی را در اختیارتان قرار می‌دهد. در دو تصویر زیر، حداکثر ظرفیت‌های ذخیره‌سازی داخلی را می‌بینید.

با ارایه آپدیت هایی که اچ پی در سرور DL560 G10 فرهم کرده، ظرفیت ذخیره سازی داخلی این سرور نسل ۱۰ اچ پی به صورت زیر شده است. همان طور که می بینید با پشتیبانی از SAS SSDهایی با ظرفیت ۱۵.۳ ترابایت، می‌توان حداکثر ظرفیت ذخیره سازی داخلی برابر با ۳۶۷ ترابایت را فراهم کرد. که حداکثر میزان قابل پشتیبانی در این سرور است.

کنترلر

کنترلر پیش‌فرض و تعبیه شده در این سرور مانند دیگر سرورهای نسل ۱۰ اچ پی، کنترلر HPE Dynamic Smart Array S100i است که از هارد درایوهای SATA با امکان پشتیبانی از Data، Boot و Media را فراهم می‌کند. این کنترلر نسل ۱۰ اچ پی، اغلبِ نیازهای شما را برآورده می‌کند چرا که  انعطاف پذیری لازم را با انتخاب کنترلرهایی با سرعت ۱۲ Gbps و امکان کار در هر دو حالت SAS و HBA فراهم می‌کند.

کنترلرهایی که در سرور HPE DL560 G10 پشتیبانی می‌شود به صورت زیر است:

  1. HPE Smart Array S100i SR Gen10 SW RAID
  2. HPE Smart Array E208i-a SR G10 LH Controller
  3. HPE Smart Array E208i-p SR Gen10 Controller
  4. HPE Smart Array E208e-p SR Gen10 Controller
  5. HPE Smart Array E208e-p SR Gen10 Controller
  6. HPE Smart Array P408i-a SR G10 LH Controller
  7. HPE Smart Array P408i-p SR Gen10 Controller
  8. HPE Smart Array P408e-p SR Gen10 Controller
  9. HPE Smart Array P816i-a SR G10 LH Controller
  10. HPE Smart Array P824i-p MR Gen10 Controller

اسلات‌های افزونه یا Expansionها

سرور HPE DL560 Gen10 از ۸ اسلات افزونه PCIe 3.0 پشتیبانی می‌کند که برای GPUها و کارت‌های شبکه قابل استفاده است و می‌توان از آنها برای افزایش پهنای باند I/O و قابلیت Expandibility و افزودن سخت‌افزار اضافی، استفاده کرد.

کارت شبکه

سرور HPE DL560 Gen10 امکان انتخاب انواع کارت شبکه‌های HPE FlexibleLOM را به شما می‌دهد که نتیجه آن ارایه گستره وسیعی از فابریک و پهنای باند شبکه است: از ۱GbE تا ۲۵GbE که به شما امکان اعمال تغییرات و ارتقای شبکه را همگام با تغییر نیازهای کسب‌وکارتان می‌دهد.

منبع تغذیه

سرور HPE DL560 Gen10 از حداکثر ۴ عدد منبع تغذیه از نوعHPE 800W or 1600W Flexible Slot  پشتیبانی می‌کند که پیکربندی پاور افزونه بیشتر و ولتاژهای متنوع‌تری را در کنار صرفه‌جویی ۹۶ درصدی به همراه دارد. پاورهای ۱۶۰۰ واتی تنها از high line voltage (200V AC to 240V AC) پشتیبانی می‌کنند. اسلات‌ها این امکان را برایتان فراهم می‌کند که یا از منابع تغذیه ۲+۲ یا اسلات‌های PCIe اضافی استفاده کنید.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی از مطالب مرتبط:

بررسی سرور HP ProLiant ML110 G7

نقد و بررسی روتر میکروتیک hex RB750GR3

 لپ تاپ اچ پی HP ProBook 450 G3

 سرور HPE ProLiant DL580 Gen10

سرور HPE ProLiant ML350 Gen10

.

امنیت

HPE iLO 5، امن‌ترین سرورهای دنیا را به بازار عرضه کرده که این امنیت در سرورهای نسل ۱۰ را با استفاده از تکنولوژی HPE Silicon Root of Trust فراهم می‌کند که از سرور شما در برابر حملات محافظت می‌کند، دسترسی غیرمجاز را تشخیص می‌دهد و همچنین امکان ریکاوری و بازیابی کردن Firmware اصلی سرور را به صورتی امن فراهم می‌کند.

Firmware اصلی سرور مستقیما در سیلیکون قرار گرفته و تامین امنیت به صورت تعبیه شده در چرخه عمر سرور وجود دارد که با تکنولوژی Silicon Root of Trust انجام می‌شود. میلیون‌ها کدخط‌های سروری توسط  Run-Time Firmware Validation  قبل از اینکه سیستم‌عامل سرور بوت شود، اجرا می‌شود که توسط HPE iLO Advanced Premium Security Edition فعال می‌شود. Firmware سرور هر ۲۴ ساعت یکبار اعتبار فریمور اصلی سرور را بررسی می‌کند.

.

اگر کدهای ناامن و نامعتبر تشخیص داده شوند، ویژگی Secure Recovery فریمور سرور را به آخرین حالت مناسب و یا تنظیمات کارخانه  برمی‌گرداند.

ماژول TPM یا Trusted Platform Module ویژگی دیگر امنیتی در سرورهای اچ پی است که نسخه TPM 2.0 در سرورهای نسل ۱۰ اچ پی استفاده می‌شود. این ماژول از دسترسی‌های غیرمجاز به سرور جلوگیری می‌کند و آرتیفکت‌ها و ابزارهایی را که برای اعتبارسنجی سرور لازم است را ذخیره می‌کند. مورد استفاده این آرتیفکت‌ها هنگامی است که در سرور باز شود و یا لاگ‌های Intrusion Detection kit ایجاد شود.

.

مدیریت سرور اچ پی

سرورهای اچ پی برای مدیریت از نرم افزارهای مدیریتی خاص خودشان استفاده می‌کنند که در این قسمت به آنها می‌پردازیم.

HPE OneView برای مدیریت زیرساخت سرور HPE DL560 Gen9 استفاده می شود که سادگی مدیریت را روی سرور، استوریج و شبکه فراهم می‌کند.

مجموعه‌ای از ابزارهای قابل دانلود و تعبیه شده در مدیریت سرور وجود دارد که مدیریت را در تمام زمینه‌های سروری فراهم می‌کنند که شامل موارد زیر است و مهمترین آن، HPE iLO است:

  1. Unified Extensible Firmware Interface (UEFI)
  2. Intelligent Provisioning
  3. HPE iLO 5 to monitor and manage
  4. HPE iLO Amplifier Pack
  5. Smart Update Manager (SUM)
  6. Service Pack for ProLiant (SPP)

مشخصات فنی سرور HPE ProLiant DL560 Gen10

Processor family:

  • Intel® Xeon® Scalable 8100/8200 series
  • Intel® Xeon® Scalable 6100/6200 series
  • Intel® Xeon® Scalable 5100/5200 series

 core available:

  • ۲۸ / ۲۶ / ۲۴ / ۲۲ / ۲۰ / ۱۸ / ۱۶ / ۱۴ / ۱۲ / ۱۰ / ۶ / ۴, per processor

.

r number: ۴ or 2 or 1

 cache:

  • ۱۳.۷۵ MB L3
  • ۱۶.۵۰ MB L3
  • ۱۹.۲۵ MB L3
  • ۲۲.۰۰ MB L3
  • ۲۴.۷۵ MB L3
  • ۲۷.۵۰ MB L3
  • ۳۰.۲۵ MB L3
  • ۳۳.۰۰ MB L3
  • ۳۵.۷۵ MB L3
  • ۳۸.۵۰ MB L3

 speed: ۳.۸ GHz, maximum depending on processor

Maximum memory:

  • ۶.۰ TB with 128 GB DDR4, depending on processor model
  • ۱۲.۰ TB with 512 GB Persistent Memory, depending on processor model

 slots: ۴۸ DIMM slots maximum

 type:

  • HPE DDR4 SmartMemory
  • HPE Persistent Memory

Memory, :

  • ۶.۰ TB (48 X 128 GB) LRDIMM
  • ۱۲.۰ TB (24 X 512 GB) HPE Persistent Memory

Drive supported:

  • ۸SFF SAS/SATA/SSD
  • Premium 6SFF and 2 NVMe SAS/SATA/SSD
  • ۸SFF NVMe or 2SFF Premium HDD Front NVMe/SAS/SATA

Power supply type: ۴ HPE Flexible Slot Power Supplies, maximum depending on model

Expansion slots: ۸ maximum

System fan features: Hot plug redundant standard

Network controller: Optional FlexibleLOM

Storage controller:

  • HPE Smart Array S100i SR Gen10 SW RAID
  • HPE Smart Array E208i-a SR G10 LH Controller
  • HPE Smart Array E208i-p SR Gen10 Controller
  • HPE Smart Array E208e-p SR Gen10 Controller
  • HPE Smart Array E208e-p SR Gen10 Controller
  • HPE Smart Array P408i-a SR G10 LH Controller
  • HPE Smart Array P408i-p SR Gen10 Controller
  • HPE Smart Array P408e-p SR Gen10 Controller
  • HPE Smart Array P816i-a SR G10 LH Controller
  • HPE Smart Array P824i-p MR Gen10 Controller

Infrastructure management:

  • HPE iLO Standard with Intelligent Provisioning (embedded)
  • HPE OneView Standard (requires download) HPE iLO Advanced
  • HPE iLO Advanced Premium Security Edition
  • Insight Control and HPE OneView Advanced (optional require licenses)

Minimum dimensions ( H x W x D): ۸.۷۵ x 44.55 x 75.47 cm

Weight: ۳۴.۱۲ kg

Warranty: Falnic (IranHP)

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉