چگونه داشبوردهای سیستمی را در CRM ویرایش کنیم؟

دسته بندی ها :
چگونه داشبوردهای سیستمی را در CRM ویرایش کنیم؟

 

چگونه داشبوردهای سیستمی را در CRM ویرایش کنیم در نرم‌افزار CRM، دو نوع اصلی از داشبوردها در CRM وجود دارد: System Dashboard و User Dashboard که در این مقاله قصد داریم نحوه ویرایش داشبوردهای سیستمی در CRM را به شما توضیح دهیم. با ما همراه باشید. اگر برای خرید crm مایکروسافت یا استفاده از آن، دچار مشکل شده‌اید، می‌توانید با شماره ۵۴۵۹۱۹۸۳ تماس بگیرید. مشاوران توسعه شبکه آداکبرای راهنمایی شما آماده هستند.

نحوه‌ی ویرایش System Dashboard

۱- برای ویرایش سیستم داشبورد مسیر زیر را طی کنید:

Setting customizationcustomize the system

۲- حال داشبورد مورد نظرتان را با دو بار کلیک باز کنید. بعنوان مثال: Sales dashboard

Sales dashboard پیش فرض شامل ۴ لیست و دو نمودار است. در صفحه‌ی باز شده، شش مربع برای هر محتوا خواهید دید.

پاک کردن لیست یا محتواهای دیگر

۱- ابتدا لیست موردنظر یا هر محتوای دیگر را انتخاب و گزینه‌ی Remove را از بالای صفحه کلیک کنید. مانند تصویر زیر:

زمانیکه شما یک محتوا را از روی یک مربع از سطر بالا پاک می‌کنید، CRM بطور خودکار محتوای سطر پایین را به بالا منتقل می‌کند. شما نمی‌توانید یک محتوای خالی را در سطر بالای داشبورد داشته باشید.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی از مطالب مرتبط:

چگونه در Dynamics CRM گردش کارهای تکرار شونده ایجاد کنیم؟

 فریمور پرینتر را آپدیت کنیم؟

 با استفاده از فناوری AirPrint اسناد خود را چاپ کنیم؟

HP e-print را در کامپیوتر فعال کنیم؟

 خطای گیر کردن کاغذ در پرینترهای اچ پی را حل کنیم؟

اضافه کردن نمودار به داشبورد:

CRM تعداد زیادی نمودار سیستمی آماده دارد که اضافه کردن آن آسان است و یا اگر شما نقش مدیر سیستم یا سفارشی سازی کننده‌ی سیستم را دارید می‌توانید نمودار سیستمی خودتان را اضافه کنید.

۱- ابتدا گزینه‌ی نمودار را از بالای صفحه انتخاب کنید.

۲- در پنجره باز شده، مقدار فیلدهای Record Type, View, Chart را مشخص کنید.

۳- روی Add کلیک کنید تا نمودار به داشبورد اضافه شود.

پیشنهاد مطالعه

تنظیم کردن سایز لیست ها یا محتواهای دیگر:

۱- ابتدا محتوای مورد نظر را انتخاب کنبد.

۲- گزینه‌ی بیشتر (سه نقطه) را از بالای صفحه کلیک کنید. در این مثال گزینه‌ی Increase Height را انتخاب کنید.

۳- از آنجایی که Sales Dashboard یک داشبورد سیستمی است، تغییرات برای دیده شدن باید Publish شود. ابتدا تغییرات را ذخیره و سپس Publish کنید.

نمای داشبورد بروزرسانی شده:

چگونه داشبوردهای سیستمی را در CRM ویرایش کنیم به منوی داشبوردها رفته و Sales Dashboard را انتخاب کنید.

تنظیم داشبورد پیش فرض:

داشبورد پیش فرض اولین چیزی است که هر کس در سازمان برای شروع کار با CRM آن را می‌بیند. از آنجایی که بیشترکاربران در سازمان‌ها، کاربران فروش هستند، در این مثال قصد داریم Sales Dashboard را بعنوان داشبورد پیشفرض انتخاب کنیم.

  1. ابتدا داشبورد موردنظر را انتخاب کنید.
  2. از قسمت بالای صفحه Set As Default را کلیک کنید.
  3. در ستون Type، شما می‌توانید نوع داشبورد را “بصورت پیش فرض” مشاهده کنید.

نحوه‌ی پنهان کردن داشبورد:

داشبوردهای سیستمی برای همه در سازمان قابل دیدن هستند. شما می‌توانید نقش‌های امنیتی برای یکسری کاربران خاص تعریف کنید.

۱- Sales Dashboard را انتخاب و سپس روی Enable Security Roles کلیک کنید.

۲- در قسمت Assign Security Roles گزینه‌ی Display only to these selected security را انتخاب کنبد. سپس نقش‌هایی که می‌خواهید دسترسی داشته باشند را بررسی کنید. برای مثال نقش‌های Salesperson و Sales Manager.

داشبورد پیش فرض اولین چیزی است که هر کس در سازمان برای شروع کار با CRM آن را می‌بیند. از آنجایی که بیشترکاربران در سازمان‌ها، کاربران فروش هستند، در این مثال قصد داریم Sales Dashboard را بعنوان داشبورد پیشفرض انتخاب کنیم.

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉