ماژول های ارتباطی پیامک و نمابر در CRM

دسته بندی ها :
ماژول های ارتباطی پیامک و نمابر در CRM

ماژول‌های ارتباطی پیامک و نمابر مبتنی بر Microsoft CRM یکی از قابلیت‌های اساسی این نرم‌افزار است که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر بفردی هستند که در ادامه به برخی از آنها می‌پردازیم. با خرید crm مایکروسافت و استفاده از ماژول‌های ارتباطی آن، بخش ارتباط با مشتری شما نظم بیشتری می‌گیرد و کارها سریع‌تر انجام می‌شود.

ماژول پیامکی مبتنی بر  Microsoft CRM

با استفاده از این سرویس در Microsoft CRM قادر به ارسال و دریافت پیامک به همراه گزارش‌ها، از طیرق وب سرویس‌های موجود خواهید بود. برخی از قابلیت‌های این ماژول را می‌توانید در زیر ببینید:

  • امکان ارسال پیامک گروهی برای مشتریان
  • درج کلیه‌ی پیامک‌های دریافتی و ارسالی در سابقه مشتری
  • قابلیت دلیوری پیام کوتاه
  • مشاهده وضعیت‌های پیام‌های ارسالی
  • قابلیت تعریف گردش کار و انجام فعالیت‌های خاص بر روی پیامک‌های دریافتی
  • تعریف محدوده زمانی برای ارسال پیامک
  • ارسال پیامک خودکار و دارای متن داینامیک از طریق گردش کارها
  • تعریف وب سرویس‌های پیامکی به درخواست مشتری
مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی از مطالب مرتبط:

روش های افزایش امنیت مودم یا روترهای بی‌سیم (وایرلس)

ایجاد Business Rules در CRM چگونه است؟

راه اندازی و تنظیم اولیه فکس در پرینترهای اچ پی M426,M477,M277

چگونه اطلاعات را در Microsoft CRM وارد کنیم؟

چگونه سایز پارتیشن را در ویندوز ۷، ۸ و ۱۰ را تغییر دهیم؟

 

ماژول نمابر مبتنی بر  Microsoft CRM

با استفاده از نمابر الکترونیکی در Microsoft CRM قادر به ارسال و دریافت نمابر با قابلیت ارسال آن به ایمیل به همراه کد پیگیری هستید. از دیگر قابلیت‌های این سرویس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ارسال نمابر گروهی
  • درج کلیه نمابرها در پرونده مشتری
  • ارسال و دریافت فایل
  • ایجاد صف از نمابرهای دریافتی
  • مشاهده وضعیت نمابرهای ارسالی
  • نمابر خودکار و دارای متن داینامیک از طریق گردش کارها
  • پشتیبانی از وب سرویس ارسال و دریافت فکس
  • تعریف گردش کار و انجام فعالیت‌های خاص بر روی نمابرهای دریافتی
  • تعریف محدوده زمانی برای ارسال نمابر
  • فعال و غیر فعال کردن ارسال و دریافت به صورت مجزا

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉