چگونه اطلاعات را در Microsoft CRM وارد کنیم؟

دسته بندی ها :
چگونه اطلاعات را در Microsoft CRM وارد کنیم؟

نرم‌ افزار Microsoft CRM ابزاری را در اختیار کاربران گذاشته است که به راحتی می‌توان اطلاعات موجودیت‌ها را وارد کرد و دیگر نیازی نیست که برای هر موجودیت رکوردهایی ایجاد و زمان زیادی را صرف کنید. موجودیت هایی از جمله مشتری، شخص، محصولات و … . این ابزار، فایل‌هایی با پسوند .csv, .txt, .xml,.xlsx. را ساپورت می‌کند. اگر برای خرید crm مایکروسافت یا نحوه کار با آن نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید می‌توانید با شماره ۵۴۵۹۱۹۸۳ تماس بگیرید. کارشناسان توسعه شبکه آداک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

نحوه‌ی Import اطلاعات در CRM:

ابتدا وارد موجودیت مورد نظر شوید و از قسمت بالای صفحه بر روی  Import Data کلیک کنید و گزینه‌ی Download Template for Import را انتخاب کنید. سپس با دانلود تمپلیت، تمام فیلدهای موجود در فرم به شکل ستون‌های Excel در می‌آید. مانند شکل زیر:

بعد از پر کردن داده‌ها در اکسل، حال باید فایل اکسل را در CRM وارد کنید. به این صورت که در همان صفحه موجودیت، بر روی Import Data کلیک و این بار گزینه Import Data را انتخاب کنید. صفحه‌ای به شکل زیر نمایان می‌شود که می‌توان فایل اکسل را Drag و یا از قسمت Brows فایل را انتخاب کرد.

بعد از گذاشتن فایل اکسل روی گزینه Next کلیک کنید که پنجره‌ای باز می‌شود.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی از مطالب مرتبط:

چگونه در Outlook امضای شخصی بسازیم؟

آموزش Mapping در Microsoft Dynamics CRM

چگونه دیسک mbr را به gpt تبدیل کنیم؟

چه فیلدهایی می‌توان در Microsoft Dynamics CRM ایجاد کرد؟

آپدیت فریمور سرور hp را چگونه انجام دهیم؟

 

در قسمت Allow Duplicate  مشخص کنید که رکوردهای تکراری بر اساس تنظیمات پیدا کردن تکراری‌ها در Microsoft  Dynamics CRM  مشخص شوند یا نه. گزینه submit را برای ثبت نهایی کلیک کنید.

همانطور که در شکل بالا می‌بینید، می‌توانید به مسیر setting Data Management Import بروید و نتایج آنها را ببینید. به عنوان مثال اگر بعضی از رکوردها به درستی import  نشده باشند، شما می‌توانید Errorها را ببینید و آنها را برطرف کنید.

منبع: توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی)

 

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉