پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی مدل Pro MFP m177fw

دسته بندی ها :
پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی مدل Pro MFP m177fw

پرینترهای چندکاره اچ پی، از دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند در ادارات و حتی در خانه، چندین کار را برای شما انجام دهند. پس با داشتن یک پرینتر چندکاره، می‌توان هم از نظر هزینه و هم از نظر فضا، صرفه جویی کرد. یکی از پرینترهای چندکاره پرطرفدار، پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی مدل Pro MFP m177fw است که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی و مزایای پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی مدل Pro MFP m177fw

پرینتر چندکاره اچ پی، یکی از ماشین‌هایی است که به‌دلیل تنوع کاربری، توانسته توجه کاربران بیشماری را به خود جلب کند. دلیل این امر هم کیفیت خوب چاپ، نوع چاپ رنگی، دارا بودن قابلیت پرینت، اسکن، کپی و فکس، در کنار هم است. همچنین با توجه به پرمصرف بودن این دستگاه، تعمیر آن برای اغلب کارشناسان بسیار آسان است و شما می‌توانید تعمیر پرینتر خود را به تعمیرکار بسپارید.

پرینتر لیزری اچ پی، با دارا بودن پورت اترنت، قابلیت اتصال به شبکه را دار. یعنی شما می‌توانید این دستگاه را داخل شبکه قرار داده و چندین کامپیوتر به آن متصل شوند. همچنین با داشتن قابلیت وای فای، شما قادر هستید فایل‌های خود را از طریق گوشی موبایل و یا تبلت برای چاپ ارسال کنید.

سرعت چاپ این پرینتر هم قابل توجه بوده و برای چاپ سیاه و سفید حدود ۱۷ برگ در دقیقه و برای چاپ رنگی هم حدود ۴ برگ در دقیقه را پرینت می‌گیرد.

بعد از استفاده از پرینتر، نگران خاموش نکردن آن نباشید. زیرا بعد از استفاده از این پرینتر، دستگاه خاموش شده و به حالت استراحت می‌رود. به محض اینکه شما اولین دستور چاپ را برای پرینتر ارسال کردید، پرینتر به صورت خودکار روشن خواهد شد.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

برخی از مطالب مرتبط:

آموزش نصب پرینتر HP Pro MFP M426 به صورت وایرلس

افزایش ۱۰ درصدی فروش پرینتر و پی‌سی اچ‌ پی در زمستان ۲۰۱۷

خدمات نوروزی توسعه شبکه آداک (ایران اچ پی)

اچ‌ پی در آستانه ۸۰ سالگی

خرید پرینتر از ایران اچ پی، نصب رایگان از آچارباز

رزولوشن چاپ استاندارد در این پرینتر، مانند سایر پرینترها در حدود ۶۰۰ dpi است. اما شما قادر هستید با استفاده از فناوری چاپ اچ پی؛ رزولوشن آن را تا حدود ۲۴۰۰ dpi افزایش دهید. ظرفیت چاپ ماهانه‌ای که اچ پی برای این پرینتر اعلام کرده هم در حدود ۲۰۰۰۰ برگ در ماه است.

قابلیت تغذیه خودکار این پرینتر هم در حدود ۳۵ برگ است و با وجود نمایشگر ۳ اینچی رنگی لمسی آن، به راحتی قادر به انجام تغییرات در تنظیمات پرینتر هستید.

حداکثر سایز کاغذ قابل چاپ با این پرینتر، کاغذ A4 است و ظرفیت سینی آن هم ۱۵۰ برگ کاغذ را در خود جای می‌دهد.

قابلیت کپی پرینتر چندکاره اچ پی هم ۱۷ برگ در دقیقه برای صفحات سیاه و سفید و ۴ برگه برای صفحات رنگی است. وضوح صفحات کپی شده هم ۳۰۰ dpi است.

قابلیت اسکن در پرینتر اچ پی هم دارای رزولوشن ۱۲۰۰ dpi و با سرعت ۷.۵ برگ در دقیقه صفحات سیاه و سفید ۵.۵ برگ در دقیقه از صفحات رنگی اسکن انجام می‌شود.

برای ارسال فکس هم این پرینتر این امکان را به شما می‌دهد که در عرض ۳ ثانیه، سند خود را با وضوح ۳۰۰ dpi فکس کنید.

یافتن کارتریج برای این پرینتر هم بسیار آسان است. اما اگر به دنبال راهی برای خرید بهترین مواد مصرفی پرینترتان هستید، راهنمای خرید تونر پرینتر لیزری به شما کمک خواهد کرد.

با استفاده از پنل رنگی دستگاه، قادر هستید آن را تنظیم کنید.

معایب پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی مدل Pro MFP m177fw

پرینتر اچ پی در کنار ویژگی‌هایی که دارد، دارای چند عیب است که البته با توجه به امکاناتش، خیلی هم قابل توجه نیستند. این معایب را باهم بررسی کنیم.

همانطور که می‌دانید، دارا بودن قابلیت چاپ دورو خودکار، می‌تواند به کاربر کمک زیادی کند که زمانش را برای برگرداندن کالا صرف نکند. اما متاسفانه این پرینتر، قابلیت چاپ خودکار دورو نداشته و شما باید این کار را به صورت دستی انجام دهید.

ظرفیت سینی کاغذ پرینتر ۱۷۷fw، ۱۵۰ برگ است که این مقدار هم قابل افزایش نیست. پس برای اداراتی که بار کاری زیادی دارند، استفاده از این پرینتر را پیشنهاد نمی‌کنیم. زیرا به سرعت کاغذهای داخل دستگاه اتمام خواهد یافت.

با وجود کیفیت چاپ بالایی که این پرینتر رنگی دارد، شما می‌توانید از آن برای چاپ متون، اسناد و طرح‌های گرافیکی کاری استفاده کنید. اما برای چاپ گرافیکی حرفه‌ای و حتی چاپ عکس، نمی‌توانید روی آن حساب کنید.

پرینتر Pro m177fw، دارای هزینه‌های چاپ و خرید کارتریج بالاتری نسبت به مدل‌های مشابه است.

کاربرد مدل Pro MFP m177fw

همانطور که گفته شد، این پرینتر اچ پی برای مصارف خانگی و اداراتی که بار کاری کمی دارند مناسب است. دلیل این امر هم به ظرفیت کم سینی ورودی کاغذ برمی‌گردد. زیرا پر کردن مداوم سینی پرینتر می‌تواند امری خسته کننده باشد.

البته برای اینکه بتوانید یک دستگاه مناسب با کار خود پیدا کنید باید ابتدا نیازهای خود و سپس شرایط بازار را بسنجید. در بحث چاپگر جوهر افشان بهتر است یا لیزری می‌توانید اطلاعات کافی برای خرید پرینتر را کسب کنید.

استفاده از کارتریج بی‌کیفیت می‌تواند به پرینتر شما آسیب وارد کند.

قیمت مدل Laserjet Pro MFP m177fw در بازار

پرینتر اچ پی مدل m177fw، با توجه به قابلیت‌هایی که دارد، قیمت نسبتا قابل توجهی در بازار دارد. البته ناگفته نماند که کیفیت چاپ این پرینتر هم در قیمت آن بی‌تاثیر نیست.

در حال حاضر قیمتی که برای این پرینتر وجود دارد حدود ۸ میلیون تومان تا ۹ میلیون تومان است.

قیمت کارتریج سازگار با این پرینتر هم در بازارهای ایران متفاوت است و دلیل آن هم متغیر بودن قیمت دلار است.

قیمت کارتریج‌های اصل در بازار ۷۹۰ هزار تومان است و قیمت کارتریج‌های غیراصل هم ۱۴۵ هزار تومان است. البته اگر به دنبال کارتریج باکیفیت هستید، بهتر است به سراغ فروشگاهی بروید که سابقه زیادی در امر فروش کارتریج دارد. استفاده از کارتریج بی‌کیفیت می‌تواند آسیب جدی به دستگاه شما وارد کند.

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉