نحوه استفاده از case management در dynamic 365

دسته بندی ها :
نحوه استفاده از case management در dynamic 365

نحوه استفاده از case management در dynamic 365  یکی از راهکارهای حفظ مشتریان وفادار به سازمان، پیگیری سوالات، درخواست‌‌ها و شکایات آنهاست. اگر شما به‌‌دنبال راهکار کارآمدی برای ایجاد و مدیریت موارد احتمالی که در ارتباط با مشتریان پیش می‌‌آید هستید، ابزار case management در Microsoft Dynamics 365 می‌‌تواند به شما در این فرآیند کمک کند. اگر به مشاوره خرید crm مایکروسافت نیاز دارید، کارشناسان سی آر ام توسعه شبکه آداکبرای پاسخ به سوالات شما همیشه آماده هستند.

مزایای استفاده از سرویس مدیریت پروژه عبارتند از:

  • می‌‌توان فرایند حل پرونده در Dynamics 365 را از ابتدا تا انتها بررسی‌ کرد.
  • گزینه‌‌های مختلفی برای ایجاد و تعریف پرونده (case) موجود است.
  • می‌‌توان تعیین کرد چه زمانی موارد مشابه ادغام شوند.
  • می‌‌توان به‌‌راحتی باتوجه به تغییر وضعیت، پرونده را مدیریت کرد.

برای آشنایی با نحوه استفاده از سرویس مدیریت پرونده‌‌ها یک مثال را بررسی می‌‌کنیم.

فرض کنید مشتری با شما تماس گرفته و از محصول دریافتی ابراز نارضایتی می‌‌کند. شما بعد از صحبت با مشتری باید یک پرونده متناسب با درخواست مشتری، به صورت زیر ایجاد کنید.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

برخی از مطالب مرتبط:

نحوه فعالسازی، بستن و تغییر پورت ریموت دسکتاپ در سرور و فایروال و میکروتیک

سازوکار تولید محتوای آموزشی در آموزش مجازی

مزایای استفاده از سوئیچ PoE قابل مدیریت ۲۴ پورت

گیرکردن فیلامنت در نازل؛ رفع رایج‌ترین مشکل پرینتر سه بعدی

نحوه تنظیم ایمیل در اوت لوک ۲۰۱۶

نحوه ایجاد یک پرونده در نرم افزار CRM

در قسمت تحلیل و بررسی می‌‌توان در صورت‌‌ نیاز، پرونده را به مسئول بعدی ارجاع داد و نهایتا با پرکردن قسمت حل پرونده، مورد ایجاد شده بسته می‌‌شود.

حل کردن یک پرونده در CRM

ایجاد خودکار پرونده

با توجه به مسیر زیر، برای  فعالیت‌‌ها (activities) قابلیت ایجاد خودکار یک پرونده فعال می‌‌شود.

از قسمت تنطیمات Service Management را انتخاب می‌‌کنیم سپس Automatic Case Creation Rule را انتخاب کرده و از صفحه بازشده روی new کلیک‌‌ می‌‌کنیم.

نهایتا در فرم باز شده اطلاعات زیر را وارد می‌‌کنیم.

name: یک نام برای قانون ایجاد شده وارد می‌‌کنیم.

Source type: فعالیتی (activity) که قصد فعال‌‌کردن قابلیت ایجاد خودکار پرونده را برای آن داریم انتخاب می‌‌کنیم.

Queue: صف مورد‌‌نظر را انتخاب می‌‌کنیم.

Specify conditions for record to case creation: تعیین شرایطی که در صورت برقرار بودن، فعالیت موردنظر به پرونده تبدیل شود. برای مثال برای ایمیل این شرایط به‌‌صورت زیر است:

Create records for email from unknown senders: پرونده برای ایمیل‌‌هایی که فرستنده ناشناس است ایجاد می‌‌شود.

 

نحوه ایجاد خودکار پرونده

چگونه یک قانون مسیریابی (route) برای پرونده‌ها ایجاد کنیم؟

قوانین مسیریابی در Microsoft Dynamics 365 به شما کمک می‌‌کند تا به صورت خودکار پرونده‌‌ها را به افراد مناسب در زمان مناسب و بدون مداخله دستی هدایت کنید. یک قانون مسیریابی به ‌‌عنوان راهنمای Dynamics 365 عمل می‌‌کند و شما را در مورد آنچه باید با یک پرونده انجام‌ داد، راهنمایی می‌‌کند.

لازم است جهت ایجاد یک قانون مسیریابی مراحل زیر طی شوند:

  • از قسمت تنطیمات Service Management را انتخاب می‌‌کنیم.
  • Routing Rule Sets را انتخاب می‌‌کنیم.
  • از پنجره بازشده روی New کلیک می‌‌کنیم.
  • پس از وارد کردن یک نام در فیلد Name فرم را ذخیره می‌‌کنیم.
  • از قسمت Rule Item شرایط مدنظر و مسیر هدایت پرونده را انتخاب می‌کنیم.
  • تغییرات را ذخیره می‌‌کنیم.
ایجاد قانون مسیریابی برای یک پرونده
ایجاد آیتم جدید برای قانون مسیریابی پرونده‌ها

 

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

 

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉