معرفی ورژن ۹.۰ نرم افزار مایکروسافت داینامیک ۳۶۵

دسته بندی ها :
معرفی ورژن ۹.۰ نرم افزار مایکروسافت داینامیک ۳۶۵

مایکروسافت CRM نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه یافته و روی افزایش تعداد مشتریان برای هر سازمان، تمرکز دارد. مایکروسافت داینامیک crm یکی از صنایع پیشرو و قابل دسترس در بازار به شمار می‌آید. این نرم‌ افزار به شما اجازه می‌دهد که اطلاعات تجاری را استخراج کرده و مواردی چون: گرایش‌های مشتری، فرصت‌های تجاری و … را کشف کنید. در این مقاله از توسعه شبکه آداکشما را با ورژن ۹.۰ نرم افزار مایکروسافت داینامیک ۳۶۵، آشنا کرده و به بیان ویژگی‌ها، امکانات و تاریخچه آن، خواهیم پرداخت.

 


معرفی نرم افزار مایکروسافت CRM

نرم افزار مایکروسافت  CRMیک برنامه‌ی Server – Client است و در درجه اول یک برنامه‌ی IIS-based web  است که تمام رابط‌های وب سرویس را پشتیبانی می‌کند و دسترسی کاربران یا از طریق مرورگر و یا از طریق پلاگین Microsoft Outlook است. به عبارت بهتر مایکروسافت CRM سیستمی برای مدیریت ارتباطات یک شرکت یا سازمان با مشتریان در حال حاضر و آینده است. همچنین لازم به ذکر است که این نرم افزار روی قسمت‌های فروش، بازاریابی و سرویس خدمات به مشتریان متمرکز شده است. تمرکز اصلی نرم افزار CRM  مایکروسافت روی قسمت فروش، بازاریابی و سرویس خدمات به مشتریان است.

کارایی ها و ورژن های Microsoft crm

یکی از مزایای نرم افزار Microsoft crm، ارائه دیدی کامل نسبت به کسب و کار شما است و یکپارچگی Microsoft Dynamics CRM  با دیگر محصولات مایکروسافت، باعث مدیریت بهتر کانال‌های ارتباطی شده است.

برخی از این محصولات عبارت‌اند از:

  • SQL Server
  • Exchange and Outlook: وظیفه‌ی مدیریت ایمیل‌های تجاری، تقویم و مخاطبین را بعهده دارد.
  • Microsoft Lync: به شما اجازه می‌دهد تا از حضور افراد با استفاده از گزینه‌های Available ,Busy و Away با خبر باشید.
  • Yammer: شبکه اجتماعی پیشرفته‌ای است که کمک می‌کند تا تجربه و تخصص را در سازمان خود بطور کارآمدی به اشتراک بگذارید.
  • SharePoint: این ابزار پوشه‌ای برای ذخیره و سازماندهی کردن اطلاعات رکوردهای مرتبط CRM و دسترسی آسان به آنها ایجاد می‌کند.
یکپارچگی Microsoft Dynamics CRM با دیگر محصولات مایکروسافت باعث مدیریت بهتر کانال‌های ارتباطی شده است.

نسل جدید لپ تاپ‌های اچ پی با پردازنده رایزن معرفی شد

ویدیو/ معرفی ورک استیشن HP Z Displays

آموزش رایگان ccna enterprise ؛ قسمت ششم: بررسی برخی مفاهیم و سخت افزار شبکه

معرفی نرم افزار HPE VM Explorer 6.3

نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری Microsoft Dynamics CRM 2016

تاریخچه نرم افزار مایکروسافت CRM

نرم افزار مایکروسافت CRM به مرور زمان تغییرات و به روزسانی‌های چشم گیری داشته است

در ادامه با تاریخچه آن آشنا می‌شویم:

  • :Microsoft CRM 1.0 در ژانویه ۲۰۰۳ به بازار عرضه شد.
  • :Microsoft CRM 1.2 در ۸ دسامبر ۲۰۰۳ ارائه شد.
  • :Microsoft Dynamics CRM 3.0 ورژن دوم به نام Microsoft Dynamics 3.0 تغییر یافت. (ورژن ۲.۰ کاملا حذف شد) ۵ دسامبر ۲۰۰۵ در خانواده ی محصولات داینامیک قرار گرفت.
  • :Microsoft Dynamics CRM 4.0 این نسخه در دسامبر ۲۰۰۷ تعریف شد.
  • :Microsoft Dynamics CRM 2011: Dynamics CRM 2011 برای گشودن Beta در فوریه ۲۰۱۰ ارائه شد.
  • Microsoft Dynamics CRM 2013: در نوامبر ۲۰۱۳ منتشر شد.
  • Microsoft Dynamics CRM 2015 : در سپتامبر ۲۰۱۴ معرفی شد.
  • Microsoft Dynamics CRM 2016 : به طور رسمی در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۵ ارائه شد. نسخه‌های CRM 2016، نسخه های ۸.۰ ،۸.۱ بود
  • که نسخه‌ی ۸.۲ به نام Dynamics 365 تغییر یافت.

Dynamics 365:

آخرین بروزرسانی آن در جولای ۲۰۱۷ با نسخه ۹.۰ منتشر شد. برخی از ویژگی‌های جدید آن شامل موارد زیر است:

  • مجموعه گزینه چند انتخابی:

قابلیت انتخاب چندین مقدار در یک فیلد را فراهم می‌کند. قابلیت انعطاف بالای نرم افزار مایکروسافت crm، به شما این امکان را می‌دهد تا در کنار استفاده از جدیدترین مفاهیم مرتبط با سی آر ام در نرم افزار، آن را مطابق با نیازهای سازمان خود سفارشی سازی کنید. امکان انتخاب چند گزینه در فرم‌ها وجود دارد.

  • حذف فضای اضافی سفید رنگ:

فرم‌ها ساده‌تر و ورود اطلاعات به آن به نسبت راحت‌تر و همچنین فضای فرم‌ها توسط کادربندی‌ها زیباتر شده است.

  • Activity Timeline:

ویژگی Timeline، ترکیبی از‌Post ها، وظیفه‌ها و یادداشت‌ها داخل یک فعالیت است.

 
  • APP  سازگار با موبایل:

امکان استفاده از نرم افزار در موبایل را با محیطی سازگار با سی آر ام فراهم می‌کند.

  • موجودیت‌های مجازی:

چنانچه تمایل داشته باشید که اطلاعات و داده‌های پایگاه‌های دیگر را در داینامیک ۳۶۵ مشاهده کنید، در این صورت می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. نرم افزار CRM از سال ۲۰۰۳ تا اکنون به روز رسانی‌های زیادی داشته است.

چگونه می‌توان از این نرم افزار استفاده کرد؟

در ایران برای نصب نرم افزار، از نسخه‌های کرک شده استفاده می‌شود. چرا که به علت وجود تحریم‌ها، استفاده از لایسنس معتبر هزینه‌های زیادی دارد. لازم به ذکر است، همانطور که برای نصب نرم افزارهای ایرانی نیز، باید روی ویندوز کرک شده مایکروسافت اقدام کنید، استفاده این چنینی از نرم افزار، مانند سایر محصولات مایکروسافت که به صورت قفل شکسته در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند، مشکلی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد. از طرفی دیگر قابلیت انعطاف بالای نرم افزار مایکروسافت crm، به شما این امکان را می‌دهد تا در کنار استفاده از جدیدترین مفاهیم مرتبط با سی آر ام در نرم افزار، آن را مطابق با نیازهای سازمان خود سفارشی سازی کنید.

 

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

منبع

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉