معرفی لپ تاپ‌های پروبوک اچ پی

دسته بندی ها :
معرفی لپ تاپ‌های پروبوک اچ پی

شرکت اچ پی، پروبوک‌های خود را برای نیازهای تجاری و متناسب با محیط‌های کاری (اداری/ مهندسی) طراحی کرده است و در این راستا علاوه بر قطعات با کیفیت بالا و ظاهری شکیل، سعی در ارائه‌ی این محصولات با قیمت‌های مناسب دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی‌های این لپ تاپ بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید:

طراحی شیک و زیبا

با تلفیق رنگ نقره‌ای متالیک و نقش خط‌های عمودی بر روی بدنه آلومینیومی لپ تاپ پروبوک اچ پی، علاوه بر این که در برابر خراش مقاوم است، ظاهری بسیار زیبا و شیک را برای کاربران به ارمغان آورده است.
HP Probookها از لحاظ ظاهری طوری طراحی شده‌اند، که ظرافت و زیبایی را برای محیط منزل و سنگینی و رسمی بودن را برای محیط کار به طور همزمان دارند. به همین خاطر است که طیف گسترده‌ای از مشتریان خریدار این سری از لپ تاپ‌های اچ پی هستند.

امنیت بالا

کاربر به راحتی می‌تواند از سیستم امنیتی تشخیص چهره اچ‌پی و اثر انگشت برای ورود به محیط ویندوز و یا هر جای دیگری که نیاز به محافظت از اطلاعات و حریم خصوصی‌اش دارد، استفاده کند.

دسترسی سریع به وب HP Quick Web

کاربر با استفاده از HP Quick Web خیلی سریع‌تر می‌تواند به فضای وب دسترسی پیدا کند و وقت کم‌تری را نیز صرف کند.این مزیت و ویژگی لپ تاپ HP بیشتر برای کسانی قابل استفاده و مفید است که نوت‌بوک خود را برای دسترسی به اینترنت و وب راه‌اندازی می‌کنند.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی مطالب مرتبط:

پروبوک‌های اچ پی با پردازنده‌های نسل هشتم اینتل عرضه می‌شوند

اچ پی واحد پرینتر سامسونگ را به طور رسمی خرید

واحد خدمات ماشین‌های اداری توسعه شبکه آداک (ایران اچ پی)

بررسی SAN استوریج های ۳PAR اچ پی

دلایل هنگ کردن کامپیوتر و لپ تاپ و روش های رفع آن

گرافیک

کاربر با توجه به فعالیت و برنامه‌ای که می‌خواهد اجرا کند، می‌تواند پردازنده گرافیکی خود را انتخاب کند. همچنین می‌تواند، فقط زمانی که برنامه‌های سنگین گرافیکی را اجرا می‌کند، از AMD پردازنده گرافیکی اصلی استفاده کند. در این صورت از باتری و برق مصرفی به صورت بهینه استفاده کرده است.
برخی مدل‌های پایه این سری از لپ تاپ‌های اچ پی، کارت گرافیک مجزا و اختصاصی ندارند و فقط از گرافیک Onboard پردازنده بهره می‌برند. اما اکثر آنهایی که از مدل پایه بالاترند گرافیک‌های ۱ گیگابایتی AMD 6490 ،۶۴۷۰  (مثلا در مدل‌های ۴۵۳۰ و ۴۳۳۰)، ۲ گیگابایتی AMD 6850, 7450, 7650, 7670 (مثلا در مدل‌های ۴۵۴۰ و ۴۵۴۵) و ۲ گیگابایتی AMD 8750 (مثلا در مدل‌های جدیدتر ۴۵۰ و ۴۵۵) را پشتیبانی می‌کنند.

صفحه نمایش ضد نور خیره کننده (anti-glare)

نمایشگر لپ تاپ‌های پروبوک در ابعاد ۱۵.۶ و یا ۱۴ اینچی LED anti-glare است. به این معنا که نور محیط را در خود بازتاب نمی‌کند و تصویر عالی و واضحی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این فناوری در محیط‌هایی که نور زیادی وجود دارد، فوق العاده جلوه می‌کند.

صدا

پروبوک‌ها اغلب به چهار اسپیکر داخلی با برندهای SRS, dts و ALTEC Lansing مجهز هستند. کیفیت صدای این محصولات قابل قبول است اما قدرت آنها با برند Beats Audio که در لپ تاپ‌های سری پاویلیون و انوی اچ پی به کار می‌رود قابل مقایسه نیست.

مشخصات فنی

از آنجایی که این سری از لپ تاپ‌ها اچ پی از مدل‌های مختلفی برخوردار است و اصطلاحا خانواده پرجمعیتی هستند، پردازنده‌های متفاوتی نیز دارند. از Dual Core های اینتل تا Intel Core i3, Core i5 و پردازنده‌های با کارایی بسیار بالای Core i7.

پروبوک‌ها مانند بیشتر لپ‌تاپ‌های دیگر از دوشکاف حافظه بهره برده‌اند، که تا ۸ گیگابایت RAM با فناوری DDR3 را پشتیبانی می‌کنند. هارددیسک آنها نیز متنوع است که معمولا ۳۲۰، ۵۰۰، ۶۴۰ و ۷۵۰ گیگابایتی با سرعت ۵۴۰۰ دور در دقیقه هستند.

پروبوک‌ها (به خصوص مدل‌های جدیدتر) ۲ درگاه پورت USB 2.0 2 ، درگاه پورت USB 3.0 و ۱ پورت VGA و ۱ پورت HDMI به همراه ورودی کارتخوان دارند. با توجه به قطعات داخلی این لپ‌تاپ‌ها و نمایشگر ۱۵.۶ اینچی آن‌ها، وزن ۲.۳ کیلوگرمی‌شان خوب ارزیابی می‌شوند. وب‌کم HD بلوتوث نسخه ۳.۰ و WI-FI نیز از دیگر قابلیت‌های قابل ذکر Probook ها است.

 

تاریخچه پروبوک اچ پی

سری لپ تاپ پروبوک HP شامل سه زیر شاخه  B،S و M است که در ادامه توضیح کوتاهی درباره هر یک از آنها ارائه می‌دهیم:

سری S

کمپانی اچ پی در سال ۲۰۰۹ سری پروبوک، S (استاندارد/ضروری) را به بازار معرفی کرد که لپ تاپ‌های مدل ۴۴۱۰s صفحه نمایشگر ۱۴″ و ۴۵۱۰s با صفحه نمایشگر ۱۵.۶″ و ۴۷۱۰s با صفحه نمایشگر ۱۷.۳″با پردازنده اینتل و ۴۴۱۵s با صفحه نمایشگر ۱۴″ و ۴۵۱۵s با صفحه نمایشگر ۱۵.۶″ با پردازنده AMD را معرفی کرد، همچنین مدل ۴۳۱۰s را در ماه ژوئن همان سال معرفی کرد.

در سال ۲۰۱۲، سری S با قابلیت‌های جدیدی شامل پردازنده‌های اینتل  corei3، i5 و i7 و قابی آلومینیومی شکل و صفحه کلید Chiclet و clickpad چند لمسی به روز شد. این روند به روزرسانی تا سال ۲۰۱۲ با طراحی جدید بدنه آلومینیومی ادامه پیدا کرد و آخرین مدل این سری در سال ۲۰۱۳ با نام ۴۵۴۰s وارد بازار شده است.

سری M

در سپتامبر سال ۲۰۰۹، ۵۳۱۰ M روانه بازار شد که از آلومینیوم و منیزیم با وزنی کمتر از ۲ کیلوگرم و ضخامتی کمتر از ۲.۵ سانتی متر ساخته شده بود. سری M در سپتامبر سال ۲۰۱۰ با مدل ۵۳۲۰M و در ماه می سال ۲۰۱۱ با مدل ۵۳۳۰M با قابلیت‌های Beats Audio و صفحه شاسی آلومینیومی به روز شد.

سری B

در ۱۳ اکتبر سال ۲۰۰۹ جایگزین HP Compaq شد. در ابتدا دو مدل ۶۴۴۵b با صفحه نمایشگر ۱۴″ و ۶۵۴۵b با صفحه نمایشگر ۱۵.۶″ و پردازنده اینتل عرضه شد که این مدل‌ها در سال ۲۰۱۲ با مدل‌های ۶۴۷۰b و ۶۵۷۰b (پردازنده اینتل) و مدل ۶۴۷۵b (پردازنده AMD)  به روز شدند.

پر طرفدارترین لپ تاپ‌های پروبوک اچ پی

از پر طرفدارترین لپ تاپ‌های پروبوک اچ پی می‌توان به سری ۴۵۳۰s اشاره کرد که قدیمی بوده و امروزه جای خود را به مدل‌های جدیدتر ۴۵۴۰ و ۴۵۰ در بازار داده است.

 

منبع: توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی)

 

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉