ماژول ارتباط با تلفن (VOIP) در CRM

دسته بندی ها :
ماژول ارتباط با تلفن (VOIP) در CRM

 

ماژول ارتباط با تلفن (VOIP) در CRM در بازاریابی و تجارت، اینکه شما به محض دریافت تماس، فورا شخص تماس گیرنده را شناسایی کرده، صفحه مشخصات و فعالیت‌های انجام شده، تعداد فاکتورهای ایجاد شده و اطلاعات دیگر را بررسی کنید، امری مهم تلقی می‌شود. با استفاده از این سرویس در Microsoft Dynamics CRM، یکپارچگی کامل در سیستم بدون واسط‌های سخت‌افزاری امکان‌پذیر است که یکی از مهم‌ترین مزایای این سرویس است. خرید crm مایکروسافت یک راهکار اقتصادی برای ارتباط موثر با مشتریان است.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی از مطالب مرتبط:

تفاوت cpu ,core i3 با core i5 و core i7 در پردازنده های اینتل

آشنایی با فرآیند تصمیم گیری مشتری در ۱۰ دقیقه

قابلیت Alternative Key در CRM 2016 و کاربرد آن

هارد اکسترنال، مزایا و معایب آن و نحوه رفع خطا و ارتباط با سیستم های مختلف

چگونه در Dynamics CRM گردش کارهای تکرار شونده ایجاد کنیم؟

مهم‌ترین قابلیت‌ها و امکانات سرویس ارتباط با Voip به شرح زیر است:

  1. امکان ثبت اطلاعات مشتری در لحظه تماس
  2. ارتباط دو طرفه میان دو نرم‌افزار CRM و سیستم VOIP
  3. نمایش اطلاعات تماس گیرنده بصورت Pop up
  4. شماره‌گیری از طریق CRM بصورت کلیک بر روی شماره‌ی تلفن مشتری
  5. قابلیت ارتباط بین شعب بدون هزینه به شرط داشتن ارتباط شبکه مبتنی بر IP
  6. امکان ارسال و دریافت فکس
  7. امکان ارسال و دریافت پیام کوتاه

ماژول ارتباط با تلفن (VOIP) در CRM

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉