توسعه شبکه آداک نماینده کسپرسکی در ایران

دسته بندی ها :
توسعه شبکه آداک نماینده کسپرسکی در ایران

آداک: لابراتوار کسپرسکی بزرگترین توسعه دهنده سیستم‌های مدیریت امنیت محتوا در اروپا و از پنج شرکت بزرگ دنیا در این زمینه است. 

طیف گسترده محصولات آزمایشگاه کسپرسکی:

پوشش دهنده همه نیازهای کاربران، از شخصی تا سازمانی را دارا بوده و حفاظت کاملی در برابر تهدیدات دنیای IT از جمله ویروس‌ها، جاسوس ابزارها، ابزارهای مخرب، هکرها، کلاهبرداری‌های سایبری و هرزنامه برقرار می سازد.

فناوری‌های گوناگون:

در واقع کسپرسکی نخستین پلتفرم امنیتی صنعتی را ارائه می‌دهد تا با کمک آن مدیران شبکه بتوانند سیستم‌های خود را کنترل و حفاظت کنند.

توسعه شبکه آداک و کسپرسکی

شما می توانید با خرید یک دستگاه سرور HP (در تمامی کلاس های قابل ارائه فالنیک) از مزایای تخفیف ۱۰ درصدی برای خرید نسخه شبکه کسپرسکی بهره‌مند گردید.

 

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

برخی مطالب مرتبط:

پیغام Access Denied هنگام اشتراک گذاری پرینتر در شبکه

۵ پست برتر و پر بازدید وبلاگ توسعه شبکه آداک در سال ۹۶

توسعه شبکه آداک (ایران اچ پی) دارای مجوز رسمی خدمات پس از فروش

موفقیت آچارباز و پرینت فید در جشنواره وب و موبایل ایران

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉