راهنمای خرید مودم adsl و vdsl شاتل

دسته بندی ها :
راهنمای خرید مودم adsl و vdsl شاتل

مودم adsl و vdsl شاتل : برای خرید مودم adsl شاتل و خرید مودم vdsl شاتل دچار سردرگمی شده‌اید؟ با توسعه شبکه آداکهمراه باشید تا بتوانید به راحتی انتخاب کنید و بهترین مودم adsl و vdsl شاتل را بخرید.

خرید مودم adsl شاتل

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

به‌طور معمول، هنگامی که سرویس adsl از شرکتی خریداری می‌کنید، نماینده شرکت روتری که هماهنگی بهتری با سرویس این شرکت دارد را ارایه می‌کند. اما برخی کاربران ترجیح می‌دهند از مدل انتخابی خود استفاده کنند. اگر در نظر دارید روتری برای خط adsl شاتل تهیه کنید،

هنگام خرید مودم adsl شاتل به موارد زیر دقت کنید:

  1. مودم باید حداقل از سرعت دانلود ۲۴ مگابیت در ثانیه و آپلود ۳ مگابیت در ثانیه پشتیبانی کند.
  2. بهتر است روتری خریداری کنید که حداقل ۴ پورت شبکه گیگابیتی داشته باشد تا بتوانید از مزایای بالقوه سرعت بالای پورت‌ها به بهترین شکل استفاده کنید.
  3. به‌طور معمول باید به فکر خرید روتری باشید که از استانداردهای سری N و ac پشتیبانی کند. در این حالت امکان پیاده‌سازی شبکه‌های وای فای در سرعت ۳۰۰ مگابیت در ثانیه وجود دارد.
  4. روتر باید حداقل دو آنتن با توان عملیاتی ۵ دی‌سی‌بل داشته باشد.
  5. اگر به دنبال اصلی تجهیزات جانبی به روتر هستید، بهتر است محصولی که خریداری می‌کنید مجهز به پورت یو‌اس‌بی باشد و از اینترنت ۳g/4G نیز پشتیبانی کند تا در صورت قطعی اینترنت ADSL بتوانید از مزایای اینترنت ۴G استفاده کنید.

مراحل بعدی:

  1. اگرتمایل دارید از مزایای فناوری WPS برای اتصال سریع و امن استفاده کنید روتر باید از قابلیت فوق پشتیبانی کند.
  2. برای حفظ امنیت بهتر است به سراغ خرید روترهایی بروید که مجهز به دیوارآتش داخلی هستند تا هکرها موفق نشوند به راحتی به تجهیزات عضو شبکه حمله کنند.
  3. روتر باید دارای برنامه عیب‌یابی پیشرفته برای آزمایش و مشاهده پارامترهای خط به همراه قابلیت TR-069 برای نصب خودکار و پشتیبانی سریع توسط شرکت سرویس‌دهنده باشد.
  4. پشتیبانی از فناوری‌هایی مثل PPTP و IPsec اجازه می‌دهد یک ارتباط اینترنتی ایمن را پیاده‌سازی کنید.
  5. از جمله روترهایی که سازگاری خوبی با خطوط adsl شاتل دارند باید به amg1312-t10b اشاره کرد.

خرید مودم vdsl شاتل

شاتل از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه ارایه سرویس‌های اینترنتی در کشور پیشگام است و سرویس‌های اینترنت مختلفی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. پشتیبانی از فناوری vdsl2 با بهره‌گیری از طیف گسترده‌ای از سرویس‌های چندرسانه‌ای به کاربران اجازه می‌دهد بدون تاخیر و لگ به نمایش استریم‌های ویدیویی و تلویزیون‌های اچ‌دی پرداخته و بازی‌های تعاملی انجام دهند.

اگر از مشترکان اینترنت vdsl شاتل هستید و قصد خرید مودم بی سیم شاتل برای این استاندارد مخابراتی دارید در هنگام خرید مودم به نکات زیر دقت کنید:

  1. مودم باید از استانداردهای VDSL (G.993.1)، G.993.2 VDSL2, Band 997, 998, Over POTS، ۸a/b/c/d, 12a/b, 17a, 30a and 35b و G.vector پشتیبانی کند.
  2. مودمی که خریداری می‌کنید باید قابلیت تطبیق سرعت (Rate adaption) را داشته و از فناوری‌های SRA، RE ADSL، پیکربندی PhyR و  VC بر پایه LLC multiplexing پشتیبانی کند.
  3. به‌طور معمول روتر باید قابلیت پشتیبانی PTM mode و INP تا ۱۶ کاراکتر را داشته باشد.
  4. به‌طور معمول روترهای vdsl از استاندارد IEEE 802.11 b/g/n پشتیبانی می‌کنند، تنها نکته‌ای که باید به آن دقت کنید پشتیبانی از استاندارد ۸۰۲.۱۱ac است.
  5. اگر به دنبال یک اتصال سریع و ایمن هستید مودم باید از استاندارد wps پشتیبانی کند.
  6. پشیبانی از چند ssid اجازه می‌دهد تا به‌طور همزمان شبکه‌های مختلفی را ایجاد کنید. علاوه بر این پشتیبانی از فناوری پنهان‌سازی ssid کمک می‌کند تا شبکه را از دید هکرها دور نگه دارید.
  7. مودم بیسیم شاتل باید از ویژگی صف‌بندی، مدیریت صف و برنامه‌ریزی و سرویس کیفیت خدمات (QOS) پشتیبانی کند تا بتوانید در صورت نیاز پهنای باند موردنیاز دستگاه‌های کلاینت را اولویت‌بندی کنید.

مراحل بعدی:

  1. پشتیبانی از دیوارآتش و SPI برای پیشگیری از بروز حمله‌های اینترنتی باعث می‌شود با خیال آسوده یک شبکه پرسرعت مبتنی بر vdsl را پیاده‌سازی کنید.
  2. پشتیبانی از پروتکل‌های TR-069,098 و پروتکل‌های TR-064 ،TR-111 برای سازگاری با استانداردهای خاص vdsl اجازه می‌دهند در صورت نیاز از سرویس شرکت‌های دیگر استفاده کنید.
  3. با توجه به این‌که کاربران از vdsl با هدف دستیابی به سرعت‌هایی بالاتر از adsl استفاده می‌کنند، بنابراین مودم باید از سرعت دانلود ۱۰۰ مگابیت و آپلود ۴۵ مگابیت در ثانیه پشتیبانی کند.
  4. وجود ۴ درگاه فست اترنت یا گیگابیتی، دو آنتن با توان ۵ دی‌سی‌بل و پورت یو‌اس‌بی ۳.۰ از نکات دیگری است که هنگام خرید مودم vdsl شاتل باید به آن دقت کنید.
  5. در حال حاضر شاتل مودم زایسکل vmg 5301–t20a را به عنوان یکی از مودم‌های vdsl در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد.

مودم vdsl شاتل مدل vmg 5301–t20a

مودم باید حداقل از سرعت دانلود ۲۴ مگابیت در ثانیه و آپلود ۳ مگابیت در ثانیه پشتیبانی کند.
بهتر است روتری خریداری کنید که حداقل ۴ پورت شبکه گیگابیتی داشته باشد تا بتوانید از مزایای بالقوه سرعت بالای پورت‌ها به بهترین شکل استفاده کنید.
به‌طور معمول باید به فکر خرید روتری باشید که از استانداردهای سری N و ac پشتیبانی کند. در این حالت امکان پیاده‌سازی شبکه‌های وای فای در سرعت ۳۰۰ مگابیت در ثانیه وجود دارد.
روتر باید حداقل دو آنتن با توان عملیاتی ۵ دی‌سی‌بل داشته باشد.
اگر به دنبال اصلی تجهیزات جانبی به روتر هستید، بهتر است محصولی که خریداری می‌کنید مجهز به پورت یو‌اس‌بی باشد و از اینترنت ۳g/4G نیز پشتیبانی کند تا در صورت قطعی اینترنت ADSL بتوانید از مزایای اینترنت ۴G استفاده کنید.

نکته:

اگرتمایل دارید از مزایای فناوری WPS برای اتصال سریع و امن استفاده کنید روتر باید از قابلیت فوق پشتیبانی کند.
برای حفظ امنیت بهتر است به سراغ خرید روترهایی بروید که مجهز به دیوارآتش داخلی هستند تا هکرها موفق نشوند به راحتی به تجهیزات عضو شبکه حمله کنند.
روتر باید دارای برنامه عیب‌یابی پیشرفته برای آزمایش و مشاهده پارامترهای خط به همراه قابلیت TR-069 برای نصب خودکار و پشتیبانی سریع توسط شرکت سرویس‌دهنده باشد.
پشتیبانی از فناوری‌هایی مثل PPTP و IPsec اجازه می‌دهد یک ارتباط اینترنتی ایمن را پیاده‌سازی کنید.
از جمله روترهایی که سازگاری خوبی با خطوط adsl شاتل دارند باید به amg1312-t10b اشاره کرد.”
 منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉