بهترین پرینترهای چند کاره لیزری؛ درست انتخاب کنید!

دسته بندی ها :
بهترین پرینترهای چند کاره لیزری؛ درست انتخاب کنید!

پرینترهای لیزری چندکاره، فقط مصرف اداری ندارند و برخی از افراد حتی در خانه هم نیازمند یک پرینتر چندکاره هستند. زیرا پرینترهای چندکاره نیاز شما را از داشتن اسکنر، و حتی دستگاه فکس و کپی برآورده می‌کنند. از این رو در اینجا قصد داریم بهترین پرینترهای چندکاره لیزری را به شما معرفی کنیم.

ابتدای امر باید بررسی کنیم که ملاک خریدن پرینتر چندکاره چیست؟

کیفیت ساخت و عمر مفید پرینتر

کیفیت ساخت پرینتر و اینکه بتوان چندین سال بدون دردسر و بدون نیاز به مراجعه به تعمیرکار از آن استفاده کرد، اولین نکته برای انتخاب دستگاه است. با توجه به قیمت بالای پرینترها، باید دستگاهی خریداری شود که در کوتاه مدت خراب نشده و بتوان چندین سال از آن استفاده و عمر مفید بالایی داشته باشد.

هزینه مصرفی کم

یکی از نکات مهم برای انتخاب پرینتر، هزینه مصرفی آن است. با توجه به قیمت‌های بالای کارتریج، در زمان انتخاب پرینتر توجه کنید که در آینده مجبور نباشید هزینه‌هایی بالایی برای مواد مصرفی پرداخت کنید.

در صورتی که برای نصب، راه اندازی، تنظیمات و کار با پرینترهای لیزری خود مشکل دارید. می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید تا آنها از راه دور مشکل را برطرف کنند.
جهت مشاوره و تماس با کارشناس فنی می‌توانید از خط ثابت با شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۱۸۴۳ تماس بگیرید.
از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰پاسخگوی شما هستیم.

پرینتر قابل اتصال به شبکه

قابلیت اتصال به شبکه از ویژگی‌هایی است که این امکان را به شما می‌دهد تا پرینترتان را به چندین کامپیوتر متصل کنید. پس دارای بودن این قابلیت در انتخاب پرینتر، قابل توجه است.

برای کسانی که در خانه و یا حتی اداره و شرکت، ماشین‌های اداری و پرینتر دارند، وجود خدمت تعمیر پرینتر در محل، بسیار قابل توجه است. زیرا بدون هیچ دردسری دستگاهشان در محلی که قرار دارد، تعمیر خواهد شد. پس اگر پرینترتان خراب شد، نگران تعمیر آن نباشید؛ زیرا شرکت‌هایی هستند که این قبیل خدمات را ارائه می‌کنند.

بهترین پرینترهای لیزری چندکاره

پرینتر لیزری اچ پی مدل Pro MFP M180nw

پرینتر اچ پی مدل M180nw یکی از محصولات چندکاره است که امکان کپی و اسکن را در کنار پرینت به شما می‌دهد. نوع چاپ این دستگاه رنگی است و رزولوشنی در حدود ۶۰۰ dpi دارد. اگر به اتصال وای فای و شبکه کردن کامپیوتر نیاز دارید، این پرینتر گزینه خوبی برایتان است. اما با توجه به ابعاد و وزن ۱۶ کیلویی که دارد، بهتر است یک جای ثابت برای آن درنظر بگیرید تا مجبور به جابجا کردنش نباشید.

توان کار ماهانه این پرینتر ۱۵۰ تا ۱۵۰۰ برگ است.

پرینتر لیزری اچ پی مدل M227DW

پرینتر اچ پی، یک دستگاه ۴ کاره با نوع چاپ رنگی است که به جرات می‌توان گفت در نوع خود بی‌نظیر محسوب می‌شود، زیرا شما می‌توانید بدون متصل کردن آن به کامپیوتر، با استفاده از فلش و یا اتصال وای فای، اسناد خود را چاپ کنید. سرعت چاپ بالا و ظرفیت چاپ ماهانه ۳۰۰۰ برگ در ماه از قابلیت‌های این پرینتر است.

پرینتر اچ پی، با داشتن نمایشگر، امکان استفاده را برای شما آسان کرده‌است.

پرینتر لیزری اچ پی مدل M26NW

N26NW هم پرینتر چندکاره دیگری از محصولات اچ پی است که برای مصارف خانگی و اداری قابل استفاده خواهد بود. در هر دقیقه قادر هستید ۱۸ برگ را با این پرینتر چاپ کنید و با وجود قابلیت اتصال به وای فای، بدون نیاز با کامپیوتر، می‌توانید فایل‌های خود را پرینت بگیرید. بعد از استفاده از پرینتر، اگر فراموش کردید که آن را خاموش کنید، دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌شود و در صورت ارسال اولین فرمان چاپ، دستگاه روشن می‌شود.

خاموش شدن خودکار این امکان را به شما می‌دهد که بعد از پرینت، نگران روشن ماندن دستگاه نباشید.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

برخی از مطالب مرتبط:

بهترین پردازنده های لپ تاپ

اچ پی پرچمدار پرینترهای چندکاره

راهنمای انتخاب و خرید یو پی اس؛ قبل از خرید این نکات را بدانید

چگونه کارتریج پرینترهای کانن را تعویض کنیم؟

سازه ساپورت پرینترهای سه بعدی چیست؟

پرینتر لیزری چندکاره سامسونگ مدل Xpress M2070

این پرینتر سه کاره امکان کپی و اسکن را در کنار پرینت به شما می‌دهد. در هر دقیقه قادر هستید ۲۰ برگ را با آن چاپ کنید و رزولوشنی در حدود ۱۲۰۰ dpi دارد. اگر به شبکه کردن کامپیوتر و اتصال وای فای نیاز ندارید، این پرینتر گزینه خوبی برایتان است.

این پرینتر در هر دقیقه ۲۰ صفحه را چاپ می‌کند.

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل ImageCLASS MF247dw

اگر به دنبال یک دستگاه با قابلیت‌های بالا و ابعادی کوچک هستید که حداقل فضا را اشغال کند هستید، پرینتر کانن گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این پرینتر تک رنگ، دارای قابلیت‌ اسکن، کپی، فکس، اتصال به شبکه اترنت و بیسیم است. با رزولوشن ۶۰۰ dpi، در هر دقیقه ۱۵ صفحه دورو و ۲۷ صفحه تک رو را چاپ می‌کند.

پرینتر اچ پی امکان اشتراک‌‍گذاری بین چند پرینتر را دارد.

پرینتر لیزری کانن مدل ImageClass MF424dw

اگر به دنبال یک پرینتر باکیفیت برای چاپ متن و فایل‌های گرافیکی هستید، این پرینتر کانن با رزولوشن ۶۰۰ dpi می‌تواند برایتان قابل توجه باشد. پرینتر کانن، قابل اتصال به شبکه و وای فای است با استفاده از آن قادر به اسکن، کپی و فکس هستید.با وجود صفحه کنترل لمسی، قادر هستید پرینتر را تنظیم کنید.

پرینتر لیزری Brother مدل MFC-L2700DW

پرینتر Brother، با کیفیت چاپ قابل توجهی که دارد، برای چاپ متون مناسب است. امکان کپی، اسکن، فکس، اتصال به وای فای و شبکه از قابلیت‌های این پرینتر است. در هر دقیقه می‌توانید ۲۷ صفحه را با پرینتر برادر چاپ کنید.

چاپ دورو، رزولوشن ۶۰۰ dpi و توان کار ماهانه ۲۰۰۰ صفحه، از دیگر امکانات پرینتر است.

کارتریج این پرینتر، قابلیت چاپ ۲۶۰۰ برگ را دارد.

پرینتر لیزری چندکاره Brother مدل DCP-L2540DW

اگر سرعت پرینت برایتان مهم است، پرینتر برادر با سرعت چاپ ۳۰ برگ در دقیقه، می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. این محصول امکان اسکن و کپی را در کنار پرینت دارد و با هر کارتریج آن می‌توان ۱۲۰۰ برگ را پرینت گرفت.

حداکثر سایز قابل چاپ با این پرینتر، کاغذ A4 است.

بهترین پرینترهای لیزری خانگی؛ چه پرینتری برای خانه بخرم

نکات زیادی برای انتخاب پرینتر وجود دارد که قبل از خرید باید بررسی شوند و با توجه به عملکرد دستگاه و اینکه چه رزولوشنی مناسب پرینتر لیزری است، دستگاه موردنظر را انتخاب کنید.

  • پرینتر لیزری کانن مدل ImageCLASS LBP6030w
  • پرینتر لیزری کانن مدل ImageClass MF236n
  • پرینتر لیزری کانن ImageCLASS LBP622Cdw
  • پرینتر لیزری برادر مدل HL-L2300D
  • پرینتر لیزری سامسونگ مدل Xpress M2020W
  • پرینتر لیزری اچ پی مدل Pro M404dn
  • پرینتر لیزری اچ پی مدل M553n
  • پرینتر لیزری زیراکس مدل Phaser 6510
  • و …

بهترین پرینترهای اداری

پرینترهایی که معرفی می‌کنیم، از نظر سرعت، از نظر کیفیت چاپ و هزینه، برای مصارف اداری طراحی شده‌اند.

  • پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل M255dw
  • پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل MFP M479fdw
  • پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل MFP 179fnw
  • پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل Pro M454dw
  • پرینتر لیزری برادر مدل HL-L2350DW
  • پرینتر لیزری برادر مدل MFC-L2750DW
  • پرینتر لیزری برادر مدل HL-L3270CDW
  • پرینتر لیزری برادر مدل HL-L8360CDW
  • پرینتر ایزری برادر مدل HL-L5100DN
  • پرینتر لیزری کانن مدل imageClass MF644Cdw
  • پرینتر لیزری کانن مدل i-Sensys MF735Cx
  • پرینتر لیزری زیراکس مدل VersaLink B600DN
  • پرینتر لیزری زیراکس مدل B215
  • و …
قبل از انتخاب پرینتر ابتدا باید نیازهای خود را بررسی کنید که دستگاهی مطابق با آنها خریداری کنید.

قیمت بهترین پرینترهای خانگی

قیمت پرینترهای خانگی با توجه به نوع کارایی و چاپ، سرعت چاپ و کیفیت ساخت متغیر هستند. شما ابتدا باید بررسی کنید که چه پرینتری مناسب نوع کار شما در منزل است. آیا پرینتر ک کاره نیاز شما را برآورده می‌کند، یا نه؛ باید یک پرینتر چندکاره داشته باشید. با توجه به این موارد، باید دستگاه مدنظر خود را انتخاب کنید.

شروع قیمت پرینترهای تک کاره خانگی از حداقل ۲۵۰۰۰۰۰ تومان آغاز می‌شوند و با توجه با قابلیت‌هایی که ذکر شده قیمت این پرینترها افزایش می‌یابند.

حداقل قیمتی هم که برای پرینترهای چندکاره خانگی در بازار ذکر شده، چیزی در حدود ۴ میلیون تومان است که این هم بسته به نوع چاپ، سرعت و کیفیت پرینت، متغیر است.

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉