آموزش تغییر یا اضافه کردن آیکن برای موجودیت در CRM

دسته بندی ها :
آموزش تغییر یا اضافه کردن آیکن برای موجودیت در CRM

 

آموزش تغییر یا اضافه کردن آیکن برای موجودیت در CRM زمانی که شما یک موجودیت در CRM ایجاد می‌کنید، به طور خودکار یک آیکن پیش فرض برای آن موجودیت اختصاص داده می‌شود که همه‌ی موجودیت‌هایی که کاربر ایجاد می‌کند دارای آیکن یکسانی هستند. اگر سازمان شما دارای موجودیت های متعددی است، تغییر دادن آیکن با میل و سلیقه‌ی سازمان می‌تواند در ظاهر نرم افزار و جداسازی آن کمک کند. حال در این مقاله با آموزش تغییر یا اضافه کردن آیکن برای موجودیت در CRM با ما همراه باشید.

نکته: شما نمی‌توانید موجودیت ‌های ایجاد شده توسط سیستم را تغییر دهید.

شما می‌توانید دو نوع آیکن با خصوصیات زیر را بارگذاری کنید:

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی از مطالب مرتبط:

آموزش کاربردی ۱۱ روش بهبود خدمات مشتریان

نحوه جستجوی پیشرفته در Microsoft Dynamics CRM

 دانلود درایورهای سرورهای اچ پی

 نحوه ارسال و دریافت فکس با کامپیوتر

 Mapping در Microsoft Dynamics CRM

  1. آیکن در Web application:
  • در سایز ۱۶*۱۶
  • با فرمت .gif, .png, یا .jpg
  • و بیشتر از ۱۰ کیلوبایت نباشد.
  1. آیکن برای فرم‌های موجودیت:
    • در سایز ۳۲*۳۲
    • ۱۶ رنگ
    • با فرمت .ico
    • و بیشتر از ۱۰ کیلوبایت نباشد.

نکته: حتما بررسی کنید که دسترسی ادمین سیستم و یا سفارشی سازی کننده‌ی سیستم را داشته باشید.

۱- مراحل زیر را برای تغییر آیکن انجام دهید:

Setting/ customization/ customize the System

۲- حال موجودیت موردنظر را انتخاب و روی Update Icons کلیک کنید.

۴- در قسمت command bar در منوی فایل روی save کلیک کنید.

۵- بعد از اینکه سفارشی سازی کامل شد روی publish کلیک کنید.

۶- و در پایان روی publish all customization برای انتشار نهایی کلیک کنید.

نکته: در Dynamics 365 تغییرات publish نخواهند شد تا زمانی که یکبار Dynamics 365 client را ببندید و دوباره باز کنید.

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉