گزارش گیری در Microsoft CRM چگونه است؟

دسته بندی ها :
گزارش گیری در Microsoft CRM چگونه است؟

 

گزارش گیری در Microsoft CRM مایکروسافت ابزارهای قدرتمندی را در حوزه گزارش‌گیری ارائه داده است و شرکت‌های بسیاری در این زمینه مشغول به کارند. این ابزارهای قدرتمند به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا بخش فروش و بازاریابی خود را بهتر مدیریت کنند. با خرید crm مایکروسافت و استفاده از ابزارهای گزارش گیری آن می‌توانید سازمان خود را مقیاس‌پذیر نگهدارید.

از طریق گزارش گیری CRM شما می‌توانید :

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 برخی از مطالب مرتبط:

ماژول های ارتباطی پیامک و نمابر در CRM

ایجاد Business Rules در CRM چگونه است؟

چه فیلدهایی می‌توان در Microsoft Dynamics CRM ایجاد کرد؟

چگونه بفهمیم مادربورد کامپیوترمان چیست؟

درباره Mapping در CRM بیشتر بدانید

  • اطلاعات را دسته‌بندی و خلاصه‌نویسی کنید.
  • آن گزارش را در کل سازمان به اشتراک بگذارید.
  • نمودارها و جداول را اضافه کنید.
  • گزارش‌ها را از لیست‌ها و فرم‌های موجودیت‌های اساسی اجرا کنید.

مایکروسافت CRM چهار روش اصلی برای ارائه گزارش در اختیار سازمان‌ها و شرکت‌ها گذاشته است:

  1. گزارش استاندارد:  این گزارش‌ها برای همه سازمان‌ها مناسب است، به این معنا که بیشتر نیازهای سازمان‌ها را برطرف می‌کند.
  2. ویزارد گزارش‌گیری: دارای امکانات فوق‌العاده‌ای است. این ویزارد می‌تواند گزارش‌هایی را بر اساس فیلدهایی که در درون فرم‌ها قرار دارند، ایجاد کند. یکی از ویژگی‌های مفید این ویزارد توانایی استفاده از گزارش‌های موجود به عنوان پایه‌ای برای یک گزارش جدید است. انتقال به اکسل: مایکروسافت CRM این امکان را می‌دهد تا اطلاعات و دکمه‌هایی که در سرتاسر فرم‌های این نرم‌افزار وجود دارد امکان انتقال مستقیم به اکسل را فراهم می‌کند.
  3.  این روش، بسیار پیشرفته و البته پرهزینه برای استخراج اطلاعات و گزارش‌گیری از آنهاست. اما یکی از قدرتمندترین و منعطف‌ترین روش‌ها برای این منظور به حساب می‌آید. هر کدام از این روش‌ها که بتواند برای بیشتر کاربران قابل فهم و استفاده باشد، بهترین روش گزارش‌گیری برای شرکت به حساب می‌آید.

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉