همکاری اچ پی و اینتل برای معرفی HPC به بازار

دسته بندی ها :
همکاری اچ پی و اینتل برای معرفی HPC به بازار

HPC: اخیرا شرکت هیولت پاکارد طی یک همکاری تنگاتنگ با شرکت اینتل اقدام به ساخت سیستم‌های سرور با استفاده از تکنولوژی جدید پردازنده‌ها و شبکه‌های این شرکت کرده است، که هدف آن توسعه ی HPC در بازار است.

تکنولوژی Omni-Path

تکنولوژی Omni-Path یک نرخ سوئیچ پیام تا ۷۳ درصد سریعتر از InfiniBand EDR را ارائه می دهد. این تکنولوژی در سه ماه چهارم سال در سیستم های تجاری در دسترس خواهد بود. یک محیط در حال ظهور که می تواند از HPC بهره بگیرد یادگیری عمیق (deep learning) می باشد که یک نوع محاسبه گر حرفه ای است که توسط گوگل و فیس بوک برای شناسایی تصویر و پردازش زبان طبیعی مورد استفاده قرار گرفت.

صنایع دیگری نیز اقدام به استفاده از یادگیری عمیق کرده اند از جمله خرده فروشان که از آن برای شناسایی الگوهای رفتار خرید مشتری استفاده خواهند کرد.

چالش پیش رو این است که تجارت های اندکی تخصص استفاده از خوشه های HPC را دارند،بنابراین شرکت اچ پی و اینتل با همکاری یکدیگر مرکز جدیدی را در هوستون تاسیس می کنند که به مشتریان کمک می کند تا کشف کنند کدام برنامه ها برای طراحی جدید و ساخت سیستم های POC مناسب است.

 

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی مطالب مرتبط:

بررسی سرورهای سری ۳۰۰ اچ پی

آموزش تمیز کردن هد پرینترهای جوهر افشان اچ پی

جدیدترین لپ تاپ‌های اچ پی با پردازنده رایزن پرو معرفی شد

تعمیرات تخصصی لپ تاپ و کامپیوتر در توسعه شبکه آداک (ایران اچ پی)

معرفی بهترین مودم tp link

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉