در الکامپ ۲۰۱۵ چه گذشت؟

دسته بندی ها :
در الکامپ ۲۰۱۵ چه گذشت؟

نمایشگاه الکامپ بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات کشور مربوط به بخش الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک است. در این نمایشگاه که همه ساله در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود، شرکت های بزرگ داخلی و خارجی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات به معرفی و نمایش محصولات و خدمات جدید خود می پردازند. در ادامه به حواشی نمایشگاه  ۲۰۱۵ می‌پردازیم:

الکامپ 2015

اهدای جایزه توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) به مناسبت الکامپ ۲۰۱۵

جایزه قرعه کشی شب یلدا شرکت توسعه شبکه آداککه به مناسبت نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ در نظر گرفته بود طی مراسمی در محل خدمات توسعه شبکه آداکبه برنده خوش شانس این قرعه کشی اهدا گردید.

الکامپ 2015

 

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی مطالب مرتبط:

آموزش نصب درایور پرینتر HP 1320 در ویندوز ۷ و بالاتر

توسعه شبکه آداک (ایران اچ پی) در دومین کنفرانس اقتصاد شهر هوشمند

بلاک چین در طراحی و پیاده سازی زیرساخت شبکه

Vmware چیست و چه کاربردهایی دارد؟

نحوه ایجاد user در اکتیودایرکتوری

استقبال بی سابقه از الکامپ ۲۰۱۵

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در مراسم اختتامیه بیان کرد امسال بی سابقه بود؛ شرکت توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) از شرکت های فعال در این نمایشگاه بود که خدمات و سرویس های خود در حوزه IT را به هموطنان عزیز معرفی نمود که مورد استقبال و مراجعه بسیار بالا در این نمایشگاه قرار گرفت.

الکامپ 2015

پایان الکامپ ۲۰۱۵ و ادامه راه الکامپ

در مراسم اختتامیه  بیست و یکم ناصر علی سعادت؛ رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با بیان اینکه از این پس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مجری نمایشگاه خواهد بود قول داد که  ۲۲ بهترین نمایشگاه بین المللی ایران باشد.

الکامپ 2015

تغییر زمان الکامپ سال آینده

جناب آقای ناصر علی سعادت؛ رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در مراسم اختتامیه  ۲۰۱۵ گفت تقاضا کردیم در سال آینده زمان برگزاری ا را به مهرماه تغییر دهند.

امروز الکامپ تمدید شد

به دلیل استقبال زیاد از  ۲۰۱۵ ساعت برگزاری نمایشگاه در روز آخر یک ساعت تمدید شد.

الکامپ 2015

اختتامیه الکامپ ۲۰۱۵

مراسم اختتامیه  ۲۰۱۵ با حضور جناب آقای دکتر ستاری و جناب آقای ناصرعلی سعادت در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی در ساعت ۱۱:۴۰ امروز ۲۶ آذر آغاز شد.
سعادت در این مراسم بیان کرد  امسال شروع دوباره ای بود برای اینکه نمایشگاه  به جایگاه مناسب خود در سطح بین المللی برسد وی همچنین بیان کرد امسال تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر بازدید کننده داشته است.
ستاری نیز دراین مراسم گفت IT، ICT و تجارت الکترونیکی هزینه ها را برای سازمان ها پایین آورده و دسترسی آسان آنها را به مشتریان میسر ساخته است.

الکامپ 2015

تفاوت الکامپ ۲۱ با الکامپ های گذشته

گزارشگر TechTalks امروز از جناب آقای مهندس موسویان؛ مدیر فروش توسعه شبکه آداکدر محل غرفه شرکت گزارشی تهیه کرد. موسویان در این گزارش بیان کرد: بازدیدهای به عمل آمده در نمایشگاه الکامپ امسال بی سابقه بوده و این نشان از ارائه خدمات و محصولات نوین شرکت و کیفت برتر الکامپ بیست و یکم نسبت به سال های گذشته دارد، وی همچنین بیان کرد که این شرکت سبدهای محصولی جدیدی را برای دوران پساتحریم در نظر گرفته است. بیشتر بخوانید:

الکامپ 2015

الکامپ امسال را تجربه کنید

امروز پنجشنبه ۲۶ آذر؛ آخرین روز نمایشگاه بین المللی الکامپ ۲۰۱۵ است، تنها امروز را فرصت دارید تا به نمایشگاه مراجعه کنید و از خدمات نوین و شرایط ویژه شرکت ها به مناسبت الکامپ دیدن فرمایید؛ ما در سالن ۳۸ غرفه ۴۳۹ پذیرای شما هستیم.

الکامپ 2015

مراسم اختتامیه الکامپ ۹۴

مراسم اختتامیه الکامپ بیست و یکم فردا ۲۶ آذر در محل سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی با حضور جناب آقای دکتر ستاری؛ معاون محترم علمی وفناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان برگزار خواهد شد.

الکامپ 2015

گرمای الکامپ بیست و یکم با حضور پرشور

افزایش جمعیت مراجعین به نمایشگاه الکامپ در روزهای پایانی الکامپ ۲۰۱۵ نشان از پرشوری الکامپ بیست و یکم و حضور بهتر و پر رنگتر شرکت ها و غرفه داران دارد که این باعث استقبال بیشتر بازدیدکنندگان از نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ شده است.

الکامپ 2015

هوای آفتابی در روز سوم نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵

علی رغم اعلام هواشناسی برای هوای نیمه ابری در امروز شاهد هوای صافی برای آسمان تهران هستیم که مراجعه بازدید کنندگان به نمایشگاه ۲۰۱۵ را در روز سوم دو چندان نموده است.

الکامپ 2015

بازدید رسمی مسئولین سازمان حمایت از مصرف کنندگان از غرفه فالنیک

جناب آقای سید جواد احمدی مدیر کل دفتر نظارت بر خدمات سازمان حمایت از مصرف کنندگان به اتفاق هیئت همراه از غرفه توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) در محل نمایشگاه  ۲۰۱۵ بازدید رسمی به عمل آوردند و طی نشستی که با مدیر عامل شرکت جناب آقای مهندس بشیرنژاد داشتند پیرامون خدمات جدیدی که توسعه شبکه آداکارائه می دهد مذاکراتی صورت گرفت که مورد تایید ایشان و هیات همراه قرار گرفت.

الکامپ 2015

مصاحبه شبکه فونیکس چین از مدیر فروش فالنیک

امروز در غرفه توسعه شبکه آداکخبرنگار شبکه فونیکس چین از مدیر فروش توسعه شبکه آداکدر محل غرفه شرکت مصاحبه به عمل آورد. بیشتر بخوانید:

الکامپ 2015

برنده جایزه توسعه شبکه آداکباش

عضو کانال تلگرام توسعه شبکه آداک شوید و در قرعه کشی لپ تاپ اچ پی شرکت کنید و از یک ماه تخفیف ۱۵ درصدی خدمات و تعمیرات ما که به مناسبت در نظر گرفته ایم بهره مند شوید.
برای شرکت در قرعه کشی لپ تاپ اچ پی و بهره مندی از ۱۵% خدمات و تعمیرات ما:
۱. به کانال تلگرام ما بپیوندید:
۲. نام و شماره تلفن همراهتان را به ادمین کانال ارسال نمایید.
فرصت برای شرکت در قرعه کشی فقط تا پایان نمایشگاه

الکامپ 2015

الکامپ در دومین روز خود سفید پوش شد

در دومین روز خود با بارش برف سفید پوش شد، بارش این رحمت الهی باعث کاهش آلودگی هوای اخیر شهر تهران شد.

الکامپ 2015

حضور بیش از ۴۵۰ شرکت و غرفه دار در الکامپ ۲۰۱۵

مهندس ناصرعلی سعادت؛ رئیس سازمان نظام صنفی یارانه کشور، گفت: در نمایشگاه الکامپ امسال بیش از ۴۵۰ شرکت و غرفه دار شرکت دارند و اگر زیر برندهای این شرکت ها را در نظر بگیریم رقم آنها به بیش از ۵۰۰ می رسد که در بین این شرکت ها بیش از ۵۰۰ شرکت و نمایندگی خارجی و بیش از ۴۰ دستگاه دولتی شرکت دارند.

الکامپ 2015

الکامپ 2015

افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی

مراسم افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی  صبح امروز دوشنبه ۲۳ آذر ساعت ۱۰:۳۰ در محل سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی، دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات، رییس شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به همراه جمعی از نمایندگان مجلس و فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

 

الکامپ 2015

 

الکامپ راه خود را پیدا کرد

به نقل از کمیته برگزاری؛ بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (ایران الکامپ۲۰۱۵)، ۲۳ تا ۲۶ آذرماه به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و با همکاری شرکت راهکار تجارت، مدیریت کوشا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.
در این گزارش، به بررسی ویژگی‌های  امسال و تفاوت‌های آن با سال گذشته پرداخته‌شده. ویژگی‌هایی که نشان می‌دهد  با ساختاری منسجم راه خود را برای تبدیل شدن به نمایشگاهی بین‌المللی پیدا کرده است.

در الکامپ 2105 چه گذشت؟

افزایش ظرفیت الکامپ

از همراهی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و نوآوری و فن بازار خبر داد و افزود:

که این میزان استقبال سازمان نظام صنفی رایانه ای را مجاب کرد تا با نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و نوآوری و فن بازار که همزمان با الکامپ برگزار می شود.

وارد مذاکره شود و نتیجه آن اضافه شدن دو سالن ۷ و ۲۷ به ظرفیت نمایشگاه الکامپ بود.

۳۵۰ شرکت در نمایشگاه الکامپ بیست و یکم حضور دارند

سخنگوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در امور نمایشگاه الکامپ گفت:

۳۵۰ شرکت خصوصی در فضایی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت.

ساعت برگزاری نمایشگاه الکامپ امسال یک ساعت بیشتر از سالهای پیش بوده و از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰ خواهد بود.

 

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉