آشنایی با فوم رول و رول مگنت در کارتریج لیزری

دسته بندی ها :
آشنایی با فوم رول و رول مگنت در کارتریج لیزری

[ad_1]

در مورد فوم رول و رول مگنت کارتریج لیزری چه اطلاعاتی دارید؟ آیا می‌دانید در پرینتر لیزری وظیفه‌ فوم رول و رول مگنت چیست و در صورت خرابی آنها چه اتفاقی برای پرینتر می‌افتد؟ آیا این تجربه را داشته‌اید که کاغذ چاپ شده‌تان بسیار کم‌رنگ باشد؟ یا پس از پرینت، کاغذ به طور کامل سیاه باشد؟

اگر شما هم این تجارب را داشته‌اید، با ما در وبلاگ فالنیک، همراه باشید، تا در یک مقاله جامع، در مورد قطعه فوم رول و رول مگنت کارتریج لیزری و نحوه‌ی برطرف کردن ایراد آنها صحبت کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قطعه فوم رول در کارتریج لیزری چیست؟

فوم رول یک قطعه‌ی نمدی و پلاستیکی است که وظیفه‌اش، شارژ کردن اولیه سطح درام است. این قطعه جز قسمت‌هایی از کارتریج است که کمتر خراب می‌شود اما به ضربه یا فشار حساس است.

چنانچه ضربه‌ای به فوم رول کارتریج لیزری وارد شود، دچار فرورفتگی می‌شود. اثر این ضربه روی کاغذ به صورت لکه چاپ می‌شود و تا زمان تعمیر پرینتر این مشکل تکرار می‌شود.

فوم رول کارتریج لیزری
اگر صفحه کاغذ پس از پرینت، به طور کامل سیاه شد، دلیل آن جایگذاری غلط فوم رول کارتریج است.
فروش کارتریج اصل و طرح در فالنیک
هر قدر کیفیت مواد اولیه استفاده شده بالاتر باشد کارتریج با کیفیت‌تری خواهید داشت و در نهایت پرینت پررنگ‌تر و بهتری را دریافت خواهید کرد. توسعه شبکه آداکیکی از با تجربه‌ترین شرکت‌ها در تامین مواد مصرفی پرینترها و خدمات ماشین‌های اداری است. برای خرید کارتریج های اصل و طرح از توسعه شبکه آداکروی دکمه زیر بزنید

مشاوره و خرید کارتریج

قطعه رول مگنت در کارتریج لیزری چیست؟

رول مگنت با فوم رول از لحاظ ظاهر بسیار شبیه هم هستند. رول مگنت کارتریج، یک میله‌ استوانه‌ای شکل با خاصیت آهن ربایی است که در مخزن اصلی کاتریج قرار می‌گیرد.

وظیفه‌ی رول مگنت، جذب تونر به خودش است و در هنگام چاپ، پودر را از سطح مگنت به سطح درام منتقل می‌کند.

رول مگنت کارتریج لیزری
رول مگنت یک قطعه‌ی استوانه‌ای شکل با خاصیت آهن ربایی است که در مخزن اصلی نصب می‌شود.

نحوه تشخیص ایراد رول مگنت کارتریج لیزری

برای تشخیص ایراد رول مگنت باید به دو علامتی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، توجه داشته باشید:

  1. آیا کاغذ پرینت گرفته شده کمرنگ است؟
  2. آیا روی کاغذ لکه‌های سیاه وجود دارد؟
پیشنهاد مطالعه

چنانچه هر گونه خرابی در کاتریج لیزری شما رخ داد، کافیست سفارش تعمیر پرینتر یا شارژ کارتریج‌تان را در وب سایت ما به ثبت برسانید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن به کمک شما می‌آیند.

اگر قصد خرید کارتریج اصل hp دارید، می‌توانید از خدمات آنلاین ما کمک بگیرید. این کارتریج‌ها، با توجه به اصل بودن‌شان قیمت بالایی دارند.

چنانچه قیمت و کیفیت کارتریج‌ها دغدغه‌ی شماست، می توانید از کارتریج‌های طرح پرینت فید استفاده کنید که قیمت و کیفیت خوبی دارند. این کارتریج‌ها به علت کیفیت بالای خود به دستگاه آسیب نمی‌رسانند و برای خریدار بسیار به صرفه هستند.

خدمات شارژ کارتریج فالنیک
بهترین قیمت شارژ کارتریج را برای بهترین کیفیت آن بخواهید، ۲۵ بار شارژ کارتریج در توسعه شبکه آداکمعادل یک بار خرید کارتریج است. این کیفیت را مقایسه کنید.

خدمات شارژ کارتریج

گارانتی‌هایی که برای کارتریج‌های hp در نظر گرفته شده را می‌توانید در صفحه‌ی خرید کارتریج مشاهده کنید.

از جمله خدمات دیگری که شرکت توسعه شبکه آداکدر خرید و تعمیر کارتریج به مشتریانش ارائه می‌‌دهد، «کارتریج امانی» است. این کارتریج‌ها برای مدل‌های خاص ارائه می‌شوند. شما، می‌توانید مدل مربوطه را به ما بگویید و از خدمات کارتریج امانی‌مان استفاده کنید.

منظور از خدمات کارتریج امانی این است که در مدتی که کارتریج شما در حال شارژ یا تعمیر در توسعه شبکه آداکاست، می‌توانید از کارتریج امانی ما استفاده کنید تا از کارتان عقب نمانید.

شارژ کارتریج با مواد اصل و با کیفیت انجام می‌شود و به دستگاه شما آسیبی وارد نخواهد شد. البته در اینجا لازم است که به این نکته اشاره کنیم. منظور از شارژ کارتریج، کارتریج‌های لیزری هستند و مدل‌های جوهری را اصلا نباید شارژ کرد. چنانچه شارژ کارتریج جوهری تمام شد، باید آنها را تعویض کنید.

 

نویسنده : شیوا هراتی

[ad_2]

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

منبع

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉