آموزش سفارشی سازی View در CRM

دسته بندی ها :
آموزش سفارشی سازی View در CRM

 

آموزش سفارشی سازی View در CRM سه نوع اصلی از Viewها در CRM وجود دارد: public, system و personal. با استفاده از این ویوها، کاربران می‌توانند نمایه عمومی یا شخصی خود را بسازند. شرکت توسعه شبکه آداکبا کمک متخصصان CRM می‌تواند راهکارهای اساسی برای افزایش سرعت فرایندها در CRM را به شما آموزش دهد. اگر برای خرید crm مایکروسافت یا آموزش استفاده از آن نیاز به مشاوره دارید با شماره ۵۴۵۹۱۹۸۳ تماس بگیرید.

Public View: این view همراه خود برنامه است. viewهای سفارشی سازی که سازمان ایجاد می‌کند نیز Public View هستند.یکی از همین Public Viewها می‌توانند بعنوان viewی پیشفرض مشخص شوند.

System View: این view شبیه به Public View بطور خودکار در نصب CRM وجود دارد. برای مواقع خاص در برنامه مورد استفاده قرار می‌گیرد. System View شامل نماهای زیر است:

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی از مطالب مرتبط:

آموزش تصویری تنظیمات پرینت در گوگل کروم

چگونه امضای ایمیل را در Dynamics CRM 2016 شخصی سازی کنیم؟

نحوه جستجوی پیشرفته در Microsoft Dynamics CRM

انواع کلون – Clone در پیاده سازی VDI

چگونه داشبوردهای سیستمی را در CRM ویرایش کنیم؟

  • Associated View
  • Advanced Find View
  • Lookup View
  • Quick Find View

Personal View: کاربران می‌توانند با استفاده از Advanced Find و ذخیره کردن آنها نمای شخصی خود را ایجاد کنند.

Public View: این view همراه خود برنامه است. viewهای سفارشی سازی که سازمان ایجاد می‌کند نیز Public View هستند.یکی از همین Public Viewها می‌توانند بعنوان viewی پیشفرض مشخص شوند.

 

پیشنهاد مطالعه
آموزش سفارشی سازی View در CRM

ایجاد Personal View:

۱- روی گزینه‌ی New system view کلیک کنید.

۲- نام نمای شخصی و توضیحات لازم را وارد کنید.

۳- روی Edit filter criteria کلیک کنید.

۴- حال شرایط جستجو در رکوردها را مشخص کنید. شما می‌توانید شرایط را با عملگرهای AND و OR گروه بندی کنید.

۵- براساس اینکه چه اطلاعاتی را شما می‌خواهید ببینید، می‌توانید ستون‌ها را از قسمت Add Columns انتخاب کنید.

منبع: crmbook.com

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

نظرات شما

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉